نماینده مردم داراب در مجلس با اشاره به وضعیت اقتصادی نامناسب بازنشستگان و معلمان از دولت خواست هرچه سریعتر لایحه اصلاح نظام حقوق و دستمزد را به مجلس ارائه دهد.
کد خبر: ۱۱۲۶۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱ 13 September 2023

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: محمدجواد عسکری در نشست علنی امروز (چهارشنبه 22 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: روا نیست بازنشستگان به دلیل شرایط اقتصاد نامناسب و حقوق های پایین گله‌مند باشند، لذا دولت محترم باید لایحه اصلاح نظام حقوق و دستمزد را هرچه سریعتر به مجلس ارائه دهد تا مجلس بتواند این مشکل را حل و فصل کند.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس ادامه داد: معلمان نهضتی ، پیش دبستانی، خرید خدمتی، حق‌التدریسی و قراردادها نیز باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شوند تا دغدغه آنها کاهش پیدا کند.

وی افزود: اگرچه قرار بود دولت نسبت به پرداخت پول گندم گندمکاران اقدام کند اما هنوز اقدامی صورت نگرفته است لذا از رئیس جمهور محترم می‌خواهم موضوع را پیگیری کند. همچنین با توجه به وارد شدن به فصل کشت به طور خاص کشت گندم و غلات باید نهاده‌های مورد نیاز آنها همچون بذر و سم تأمین شود.

عسکری با تأکید بر اینکه قطع برق چاه‌های کشاورزی مسئله دیگری است که به شدت به تولید کشاورزان آسیب وارد می‌کند، گفت: بانک کشاورزی و دیگر بانک‌ها فشارهای بسیاری به کشاورزان می‌آورند اما با توجه به اینکه آنها خشکسالی‌های بسیاری را پشت سر گذاشته‌اند باید این فشارها را کاهش داد تا به تولید کشاورزان آسیب نخورد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم همچنین از وزیر راه و شهرسازی خواست تا جاده داراب به زرین دشت و فرودگاه شهدای داراب را هر چه سریعتر عملیاتی کند و وزیر بهداشت نیز نسبت به راه‌اندازی بیمارستان امام علی (ع) اقدام کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار