دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با تاکید بر پیگری بی کم و کاست حقوق عامه، دستور بازگشایی ۲ پارکینگ بزرگ در مناطق پرتردد این کلانشهر را صادر کرد.
کد خبر: ۱۱۲۶۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷ 11 September 2023

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: بروز مشکلات حقوقی میان مالک پارکینگ طبقاتی محتشم و شهرداری منطقه به تعطیلی این پارکینگ طبقاتی و نارضایتی مردمی در آن منطقه منجر شده بود.

سیدمحمد موسویان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه موضوع یکی از مصادیق حقوق عامه بود، دادستانی مرکز استان موضوع را در دستور کار قرار داد و پس از بررسی و پیگیری، اختلاف میان مالک و شهرداری برطرف و این پارکینگ طبقاتی فعالیت خود را دوباره از سر گرفت.

وی اظهار داشت: پارکینگ دیگر با مشکل مشابه پارکینگ شکوه در مجاورت ایستگاه متروی کاوه در مجاورت ایستگاه مترو از پارک سوارهایی بود که با پیگیری های انجام شده مقرر شد این پارکینگ هم تا حصول نتیجه و حل اختلاف، بطور موقت به فعالیت خود ادامه دهد.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در بازدیدی که پس از بازگشایی، از این ۲پارکینگ عمومی داشت، تأکید کرد: دادستانی مرکز استان در دوره تحول و تعالی قضایی با حساسیت تمامی موارد مربوط به حقوق عامه را بدون کم و کاست پیگری خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار