مدیر صندوق بازنشستگی کرمانشاه خبر داد؛
مدیر صندوق بازنشستگی کرمانشاه گفت: ۳۳۵ بازنشسته کرمانشاهی در پنجمین جشنواره بزرگ ورزشی بازنشستگان کشوری شرکت کردند.
کد خبر: ۱۱۲۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱ 10 September 2023

کاظم نجفی نیا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: صندوق بازنشستگی کشوری به منظور ترویج فعالیت‌های ورزشی سلامت محور اقدام به برگزاری پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری کرده است.

وی افزود: این مسابقات به صورت استانی، منطقه‌ای و کشوری در ۲ بخش انفرادی و گروهی برگزار می‌شود و در بخش استانی نفرات برتر به مسابقات منطقه‌ای راه می‌یابند.

مدیر صندوق بازنشستگی کرمانشاه تصریح کرد: در مسابقات منطقه‌ای کرمانشاه با استان‌های کردستان، لرستان، ایلام و خوزستان هم‌گروه شده است و از مسابقات منطقه‌ای نیز نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: مسابقات منطقه‌ای در آبان‌ ماه و مسابقات کشوری نیز در بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

این مسئول ابراز کرد: رشته‌های ورزشی انفرادی شامل شطرنج، تنیس روی میز، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی و شنا کرال سینه‌ و رشته‌های ورزشی گروهی نیز شامل دو میدانی از جمله دو امدادی ۴۰۰ متر، پرتاب گوی فلزی و فوتبال دستی است.

وی عنوان کرد: مسابقات استانی نیز از خرداد ماه آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد که در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور مسابقات استانی از خرداد آغاز شده است.

نجفی نیا اذعان کرد: نخستین مسابقات ما مسابقات تنیس روی میز بود که در بخش آقایان و بانوان در ۲ رده سنی زیر ۶۵ سال و بالای ۶۵ سال برگزار شد و نفرات برتر مشخص شدند.

وی ادامه داد: مسابقات شطرنج در بخش آقایان و بانوان، تیراندازی با تفنگ بادی، فوتبال دستی و شنا کرال سینه هم برگزار شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: روز دوشنبه (۲۰ شهریور ماه) ساعت هشت صبح در چهار راه رودکی، مجموعه ورزشی کارگران مسابقه پتانگ یا پرتاب توپ فلزی با شرکت ۳۵ نفر برگزار می‌شود.

نجفی نیا بیان کرد: صبح جمعه هفته جاری مسابقه دو امدادی ۴۰۰ متر بانوان و برای آقایان هفته بعد برگزار می‌شود.

وی گفت: در پایان شهریور ماه نفرات برتر تمامی رشته‌ها به تهران برای شرکت در مسابقات منطقه‌ای که در آبان ماه برگزار می‌شود، اعلام خواهند شد.

نجفی نیا تاکید کرد: استان کرمانشاه پس از استان تهران مقام دوم را در تعداد شرکت‌کنندگان جشنواره ورزشی که ۳۳۵ نفر بودند به دست آورد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار