اصفهانی‌ها از ابتدای محرم تا اربعین ۸۰ زندانی مالی را آزاد کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۲۵۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱ 09 September 2023

رئیس ستاد دیه استان اصفهان گفت: خیران اصفهانی به مناسبت عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) از ابتدای ماه محرم تا اربعین حدود ۸۰ نفر زندانی جرایم غیرعمد و مالی را آزاد کردند.
اسدالله گرجی‌زاده افزود: یک خیر قدیمی از سال‌ها پیش شروع به کمک برای آزادسازی زندانیان کرد و تاکنون تعداد آزادی زندانیان را به ۱۹۴ نفر رسانده است.
رئیس ستاد دیه استان اصفهان گفت: این خیر اصفهانی که از سال‌ها پیش شروع به کمک به ستاد دیه کرده است، چند روز پیش حامی آزادسازی ۱۰ مددجوی دیگر از زندان شد که بیشتر این افراد زندانیان بدهی مهریه هستند.
وی افزود: در حال حاضر حدود ۸۰۰ زندانی جرایم غیرعمد و مالی زندانی هستند که مردم می‌توانند کمک و زمینه آزادسازی آن‌ها را فراهم کنند.
رئیس ستاد دیه استان اصفهان گفت: از این تعداد، پرونده بیش از ۱۴۰ نفر، آماده شده است و اگر مردم کمک کنند مستقیم می‌توانند آزاد شوند.
رئیس ستاد دیه استان اصفهان درباره راه ارتباطی مردم با ستاد دیه گفت: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۴۳۲۱، شماره حساب ۰۱۰۵۵۰۶۳۷۰۰۰۷ و شماره شبا ۰۱۰۲۶۷۹۳۶۶۰۰۷ مربوط به ستاد دیه اصفهان است که مردم می‌توانند کمک‌های خود را برای آزادی زندانیان جرایم مالی به آن واریز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار