«ابراهیم پورتقی» به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان معرفی شد.
کد خبر: ۱۱۲۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷ 09 September 2023

به گزارش تابناک سمنان، سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان در نشستی با حضور معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان معرفی شد.

ابوالفضل صادقی‌نژاد، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این نشست «ابراهیم پورتقی» را به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان معرفی و از تلاش‌های حجت‌الاسلام عبیری سرپرست قبلی این اداره تجلیل کرد.

وی با اشاره به خصوصیات سرپرست جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان، وی را فردی فعال و دارای سوابق فرهنگی و رسانه‌ای معرفی و از فعالیت‌های سرپرست قبلی به نیکی یاد کرد و گفت: فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای جایگاه مهم و حساسی است و کسانی که در این جایگاه قرار می‌گیرند، باید قدر این جایگاه را بدانند و با شرح وظایف آن آشنا باشند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تأکید بر اینکه مسؤول فرهنگ و ارشاد اسلامی باید نگاه عدالت محور به تمام عرصه‌های فرهنگی هنری داشته باشد، تأکید کرد: مسؤول این عرصه علاوه بر این، باید عامل وحدت و هماهنگی بین اهالی فرهنگ، هنر و رسانه باشد.

صادقی‌نژاد با بیان اینکه مسؤول فرهنگ و ارشاد اسلامی سمت دبیری شورای فرهنگ عمومی شهرستان را نیز بر عهده‌دارد، تصریح کرد: مسؤول فرهنگ و ارشاد اسلامی باید با شناخت از مسائل فرهنگی و هنری، نسبت به معضلات فرهنگی و نیز آسیب‌های اجتماعی منطقه آگاهی داشته و در این زمینه نیز نقش‌آفرینی کند.

وی با اشاره به فعالیت‌های حجت‌الاسلام عبیری، سرپرست قبلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان از طرف مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از تلاش‌ها و اقدامات وی تقدیر کرد و از همکاران این اداره نیز به دلیل فعالیت‌های آن‌ها تجلیل به عمل آورد.



ابراهیم پورتقی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان نیز در این نشست توسعه فعالیت‌های فرهنگی هنری در دامغان را مطابق با سیاست‌ها و برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان محور فعالیت‌های خود دانست و گفت: در نظر است با همکاری دهیاران، جشنواره‌های فرهنگی هنری را در مناطق روستایی برگزار و توسعه دهد.



به گزارش فارس، حجت‌الاسلام حسن عبیری، سرپرست قبلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان و برخی از کارکنان این اداره نیز در این نشست به طرح دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

ابراهیم پورتقی با ابلاغ فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با حفظ سمت به این سمت منصوب شده است.

پورتقی هم اکنون مدیریت روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان را نیز بر عهده دارد.

ابراهیم پورتقی دانش‌آموخته رشته ارزیابی مدیریت فرهنگی است و پیش از این سمت‌های مختلف از جمله مدیر روابط عمومی، سرپرست مطبوعات و فضای مجازی، مدیر مجتمع فرهنگی و هنری کومش، رابط امور استان‌ها، مسؤول امور شهرستان‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان را نیز عهده‌دار بوده است.

وی با داشتن سابقه بیش از ۲ دهه فعالیت رسانه‌ای، عنوان کارمند نمونه و روابط عمومی برتر از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را نیز در کارنامه خود دارد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار