مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان درباره آخرین مصوبات سفر رئیس جمهور به استان در حوزه ورزشی و جوانان، گفت: از ۲۳ مصوبه ورزشی سفر، تاکنون ۱۷ پروژه در استان سمنان اجرایی شده است.
کد خبر: ۱۱۲۴۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱ 03 September 2023

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از مهر، محمدتقی علوی با بیان اینکه طی هفته گذشته و در ایام هفته دولت شش پروژه ورزشی در استان سمنان افتتاح و یا کلنگ زنی شد، تاکید کرد: از جمله مهمترین این پروژه‌ها می‌توان به سالن و استخر جانبازان و معلولان در سمنان و سالن تخصصی شهید سلیمانی در دامغان اشاره کرد.

وی درباره یکی از مهمترین طرح‌های افتتاح شده در استان سمنان طی هفته گذشته بیان کرد: سالن چند منظوره با تاکید بر والیبال شهید سلیمانی در دامغان نیز در زمره مهمترین طرح‌های افتتاح شده طی هفته دولت سال جاری در استان بود که می‌تواند زیرساخت‌های خوبی را به ورزش استان برای میزبانی رویداد‌ها بیافزاید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه از ۲۳ طرح ورزشی سفر مصوب سفر رئیس جمهور به استان سمنان ۱۷ طرح معادل ۸۰ درصد کل پروژه‌ها به بهره برداری رسیده است، تاکید کرد: این طرح‌ها توانسته سرانه فضای ورزشی استان را به لحاظ کیفی و کمی رشد خوبی ببخشد.

علوی با بیان اینکه در دولت سیزدهم و در سراسر استان ۲۰ چمن مصنوعی سه سالن ورزشی اجرا شده است، تاکید کرد: چهار طرح ورزشی نیز تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

وی درباره دستاورد‌های ورزشی استان سمنان در دو سال اخیر نیز بیان کرد: کسب مقام برتر در مشارکت‌های اجتماعی توسط سازمان‌های مردم نهاد برای نخستین بار و قرارگیری در بین سه استان برتر کشور در حوزه امور جوانان کشور از جمله دستاورد‌های خوب یک سال اخیر در حوزه جوانان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان همچنین با اشاره به اینکه با بیان اینکه مهارت‌های تخصصی برای قبل از ازدواج از دیگر اقدامات صورت گرفته در مجموعه ورزش و جوانان استان سمنان است، ابراز کرد: یک کار بزرگ دیگری که در استان صورت گرفت تقدیر از زوج‌های ورزشکار در بخش‌های مختلف روستایی، عشایری، کارگری، دانشجویی و … بود که به نوعی تشویق برای ازدواج نیز محسوب می‌شد.

علوی با بیان اینکه دو ورزشکار و یک مربی از استان در مسابقات آسیایی هوانگژو شرکت خواهند کرد، ابراز کرد: امیدواریم بتوانیم شاهد مدال‌آوری کاروان ورزشی استان سمنان در این رقابت‌ها باشیم.

به گزارش مهر، اشاره علوی به تیراندازان خوب شهرستان دامغان است که در رشته‌های مختلف جواز حضور در رقابت‌های آسیایی را کسب کردند. همچنین گفتنی است سمنان در زمره استان‌هایی است که مرحله نخست سفر‌های استانی در آن‌ها آبان ماه ۱۴۰۰ انجام شده و خود را آماده میزبانی از دور دوم سفر‌های استانی می‌کند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار