دامغان -رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: از شهریورماه سال ۱۴۰۱ تا شهریورماه سال جاری دو هزار و ۸۰۰ عمل جراحی در بیمارستان ولایت دامغان انجام شده است.
کد خبر: ۱۱۲۴۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵ 02 September 2023

به گزارش تابناک سمنان، کامران قدس با بیان اینکه از شهریورماه سال ۱۴۰۱ تا شهریورماه سال جاری دو هزار و ۸۴۴ عمل جراحی در بیمارستان ولایت دامغان انجام شده است، تاکید کرد: برای نخستین بار تجهیزات میکرو نوروسرجری ویژه جراحی‌های حساس در شهرستان دامغان خریداری و نصب شده است.

وی با بیان اینکه در بازه زمانی شهریورماه سال قبل تا شهریورماه امسال ۹ هزار و ۸۱۵ نفر در بیمارستان ولایت دامغان بستری شدند، ابراز کرد: تلاش شده تا بهترین خدمات درمانی به این افراد ارائه شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه از هفته دولت ۱۴۰۱ تا هفته دولت امسال ۷۶۶ زایمان در بیمارستان ولایت دامغان انجام شده است، تاکید کرد: در این بازه زمانی مجموعاً ۹۰ هزار و ۵۲۹ مراجعه به اورژانس بیمارستان ولایت ثبت شده است.

قدس با بیان اینکه در این بازه زمانی همچنین ۳۶ هزار و ۶۰۰ نفر در اورژانس بیمارستان ولایت دامغان بستری و مابقی سرپایی مداوا شدند، افزود: در یک سال گذشته ۱۶۸ هزار و ۸۷۴ مورد مراجعه به کلینیک بیمارستان ولایت دامغان ثبت شده است.

به گزارش مهر، نوروسرجری به معنای جراحی مغز و اعصاب است که به واسطه دقت فراوان نیازمند تجهیزات و میکروسکوپ‌های ویژه است.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار