معاون دادستان مرکز استان در خصوص نزاع مسلحانه در منطقه گردشگری فیروزآباد بویراحمد گفت: بدلیل درگیری مسلحانه در منطقه گردشگری سر آبید بویراحمد، یک جوان ۲۲ ساله کشته و شش نفر دیگر مصدوم شده اند.
کد خبر: ۱۱۲۴۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰ 02 September 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، معاون دادستان مرکز استان در خصوص نزاع مسلحانه در منطقه گردشگری فیروزآباد بویراحمد گفت: بدلیل درگیری مسلحانه در منطقه گردشگری سرآبید بویراحمد، یک جوان ۲۲ ساله کشته و شش نفر دیگر مصدوم شده اند.
حمید نادریان افزود: متاسفانه ریشه نزاع بدلیل اختلافات ملکی بوده که این حادثه تلخ و تاسف‌بار در روز جاری دهم شهریور ماه به کشته شدن یک نفر و مصدوم شدن تعدادی از منازعین منجر شده است.

وی با تاکید براینکه آرامش در منطقه فیروزآباد بویراحمد حاکم است، تصریح کرد: تلاش ها برای دستگیری قاتل از همان دقایق اولیه قتل شروع و ادامه دارد.

این مقام قضایی با اشاره به تشکیل شورای تأمین و استقرار بازپرس ویژه در منطقه مورد منازعه که همجوار روستای مختار است، ابراز کرد: حال یکی از مصدومان بسیار وخیم گزارش شده است.
گفتنی است منطقه تفرجگاهی سرآبید فیروزآباد در حوزه استحفاظی شهرستان بویراحمد است که یورد اهالی روستای فیروزآباد در مقطع زندگی عشایری بوده و با اسکان یافتن دائمی اهالی به منطقه تفریحی مبدل شده و اکنون دو گروه منازعه کننده در حدود و ثغور یورد قدیمی دچار اختلاف شده اند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
نمیدونم این سابت رو کی اداره میکنه ولی همینو میدونم هرکی هست میخواد تنش میان این فامیل رو بیشتر بکنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار