کد خبر: ۱۱۲۲۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲ 23 August 2023

اختصاصی هما خوزستان

مینا فرار

نان قوت غالب اغلب مردم است و پای ثابت سفره های صبحانه,ناهار و شام است. نان گرم و تازه همیشه طرفداران خود را دارد و بیشتر غذا ها به همراه نان مصرف می شود و سیری بیشتری می آورد. نان را در گذشته ها مادر بزرگ ها با تنور خانگی می پختند.

این روز ها نان مصرفی خانوار ها از نانوایی های شهر ها تهیه می شود. نان با کیفیت از اهمیت خاصی برخوردار دارد و قیمت و کیفیت آن طی سال های اخیر دستخوش تغییرات زیادی شده است که منجر به نارضایتی مردم شد. صف های طولانی در نانوای های دولتی و بعضاً آزاد پز قابل مشاهده است.

کافی است سری به سطح شهر و محلات مختلف بزنی تا صف های طولانی مردان و زنان را درب نانوای ها مشاهده کنی از افرادی که در صف ایستاده بودند دلیل شلوغی را بپرسیم می گویند تعداد کم نانوای ها، و کم بودن نانوای های دولتی، نظم نداشتن در ساعات کاری و .... حالا این موضوع جدای از قیمت و کیفیت نان است.

مردم انتظار دارند ساعات کمتری در هوای گرم و شرجی در صف های نانوایی با ایستند و بتوانند نان باکیفیت تهیه کنند . آرد پخت نان نیز باید مرغوب و تازه باشد تا بشود نانی تازه از آن پخت کرد. یکی از راهکارهای حل این مشکلات افزایش تعداد نانوایی های دولتی است، پایش کیفیت آرد و نان و نظارت بر پخت نانوایی ها از دیگر عوامل ارتقای کیفیت نان و رضایت مندی مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار