بخشدار خرمدشت گفت: واحدهای صنعتی مستقر در این بخش نسبت به اجرای مسوولیت های اجتماعی خود در قبال مردم جدیت بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۲۱۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷ 19 August 2023

به گزارش تابناک قزوین و به نقل از فارس، سید مهدی خضری در گفتگویی در تاکستان با گرامیداشت تلاش خبرنگاران و اصحاب رسانه در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه، اظهار کرد: در عصر حاضر که به دهکده جهانی معروف شده و عصر ارتباطات است، ابزار مختلف رسانه‌های جمعی مانند ماهواره ها، اینترنت، جراید، نشریات و خبرگزاری‌ها در دسترس همگان قرار دارد و این موضوع در انعکاس سریع تحولات نقش آفرین بوده است.

وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در عرصه خدمت رسانی، افزود: بعد از ۴ دهه از عمر نظام، دولتی روی کار آمده که اساس تدابیر و اقدامات خود را بر پایه مردم و داشته‌های درونی و بومی بنا کرده و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

بخشدار خرمدشت ادامه داد: خوشبختانه نقش آفرینی بجای جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی توانسته معادلات و هیمنه پوشالی و متقلبانه دشمن را بهم ریخته است.

خضری در ادامه با اشاره به ویژگی‌های حکومت اسلامی گفت: نبی مکرم اسلام با پایه گذاری حکومت اسلامی به ما آموخت که مسوول طراز حکومت اسلامی هیچ گاه نباید از مردم فاصله بگیرد و اثر پذیری این رفتار بسیار بالاست و ما باید این رفتار را به عنوان الگو در حیطه مدیریتی رعایت کنیم.

وی به برخی از مشکلات بخش خرمدشت اشاره کرد و افزود: در بخش خرمدشت ۲۳ روستا داریم که در حال حاضر ۱۵ روستا با تنش آبی درگیر بوده و در بعضی از روستا‌ها با بی آبی مواجه هستیم که با محوریت اداره آبفا و حمایت فرمانداری، مجموعه سپاه، مدیریت اداره منابع آب و مدیریت سد نهب با آبرسانی سیار در حال مدیریت این معضل هستیم.

بخشدار خرمدشت اضافه کرد: طی بیست روز گذشته با حمایت و پیگیری‌های صورت گرفته چند برابر دفعات قبل آرد حمایتی بین نانوایی‌های بخش خرمدشت توزیع کردیم تا مردم از لحاظ تامین نان مشکلی نداشته باشند و بر این اساس از نانوا‌ها هم انتظار داریم طبق ضوابط کار خود را انجام دهند.

خضری بیان کرد: همچنین در این راستا بازدید‌های سرزده از نانوایی‌ها و اصناف را به طور مستمر در دستور کار داریم و در صورت بروز تخلفات صنفی، با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی به پروژه نیمه کاره سالن ورزشی در روستای رادکان اشاره کرد و گفت: سال ۱۳۸۴ این سالن ورزشی در این روستا کلنگ زده شده و بعد از گذشت سال‌ها هنوز به اتمام نرسیده است.

این مسوول ادامه داد: ساخت و تکمیل این پروژه از مطالبات مهم مردم روستای رادکان می‌باشد که مطالبه به حق مردم است و در کمیته برنامه ریزی سال جاری شهرستان مبلغ قابل توجهی جهت تکمیل آن تصویب شد و انشالله متولیان امر نسبت به جذب اعتبار و ادامه روند ساخت و تکمیل این سالن ورزشی اقدام کنند تا این پروژه عمرانی ورزشی بعد از سال‌ها افتتاح و در اختیار مردم قرار گیرد.

خضری یادآور شد: متاسفانه فعالیت برخی واحد‌های صنعتی مستقر در سطح بخش و شهرک صنعتی خرمدشت، مشکلات بهداشتی و زیست محیطی را برای مردم به ویژه در روستای ورسج و شهر خرمدشت ایجاد کرده که کاهش و رفع آن‌ها نیازمند همکاری دستگاه‌های اجرایی و تولیدکنندگان است. از طرفی مدیران مجموعه‌های می‌توانند در قبال این موضوع که شهروندان خرمپشت با آن روبرو هستند، برای آبادانی این منطقه قدم مثبتی بردارند و در اموری، چون مدرسه سازی که از جمله مشکلات این بخش است، مشارکت کنند.

وی در خصوص بازگشایی خانه فرهنگ خرمدشت نیز اظهار کرد: در این رابطه مکاتبات لازم صورت گرفته، اما متاسفانه مدیریت استانی فرهنگ و ارشاد اسلامی جدیتی در اجرا و پیشبرد این موضوع ندارد و جای سوال است چرا تنها خانه فرهنگی یک بخش ۲۵ هزار نفری را تعطیل کرده اند.

بخشدار خرمدشت تاکید کرد: در دورانی که با تهاجم بی‌امان فرهنگی، جنگ نرم و ترکیبی روبرو هستیم و به برنامه‌ریزی و اقدامات فرهنگی و اجتماعی هدفمند در جامعه نیاز داریم چرا متولیان فرهنگی استان نمی‌خواهند خانه فرهنگ خرمدشت بازگشایی شود؟

گفتنی است در مراسمی که به همت بخشداری خرمدشت برگزار شد، از خبرنگاران فعال در این بخش و شهرستان تاکستان تقدیر به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار