باید یکماه وحدت و برادری مشق کرده در بزنگاههای حساس را در ایام اربعین به میدتن آوریم ،تفاوت دیدگاه و سلیقه ها را در خانه جاگذاشته و یکصدا و یک دل روایتگران سفر عاشقان به قبله دلها باشیم
کد خبر: ۱۱۲۰۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۳ 17 August 2023

تابناک ایلام علی اصغر اسدی ::بالاخره پس از یکسال خانه تکانی ایلامیان و تلاش گسترده مسولین استانی برای سازندگی ،تزیین و آبادانی مسیرهای منتهی به مرز مهران ،نشانه هایی از آغاز بزرگترین میزبانی در ایلام به چشم می خورد.

هر چند از اربعین سال گذشته هیچگاه عطر زیبای معنویت و عشق به امام حسین از فضای ایلام زدوده نشده است ،اما این روزها تلاش ها ،رفت و آمدها و نشست و برخاست ها حامل یک پیام است که تا اربعین بزرگترین میدان نمابش دلدادگی و عشق به ولایت ،یک گام بیشتر نمانده است .

همه چیز مهیای شکل گیری بزرگترین گردهمایی جهان اسلام حول قبله آمال ودلهای شیدایی جهان تشیع یعنی وارثان واقعی خدا بر روی زمین است.

اربعین میعادگاه عاشقی ، تجلی دلدادگی و میدان نمایش دلبستگی به اهل بیت عصمت و طهارت و ایلام پایتخت خادمین ، حلقه اتصال این دلدادگی از فرش تا عرش است.

آری ! زنگ اربعین به وقت دلدادگی به صدا در آمده است و ایلامیان با دلی صیقلی داده شده با محبت اهل بیت آماده تحقق میزبانی از میهمانانی می شود که با خود عطر عشق و دلدادگی را بهمراه دارند .

روز جمعه همین هفته ،ساعت های کوک شده به وقت اربعین به صدا در خواهند آمد تا برای چندمین بار ،مردم خونگرم و عاشق ولایت ،عاشقانه ها را تقدیم عشاق نمایند !

آنگونه که استاندار ایلام در جلسه با اعضای اطلاع رسانی دولت اعلام کرد ؛ به احتمال قوی روز جمعه قریب به ۱۰۱ هزار زائر عاشق راه ایلام را برای رسیدن به کربلای حسین در پیش خواهند گرفت .

تلاش ها و مجاهدت شبانه روزی چند ماهه برای تحقق زیارتی امن توام با رفاه از تمامی ورودی های استان به مقصد مهران با ثمر نشسته و حال ما رسانه ها یک وظیفه مهم دینی و مذهبی را بر عهده داریم

وظیفه ای از جنس تبیین ! تبیین حرکتی بزرگ به قداست خاک متبرک کربلا و هروله عاشقان در اربعین حسینی !

باید یکماه وحدت و برادری مشق کرده در بزنگاههای حساس را در ایام اربعین به میدان آوریم ،تفاوت دیدگاه و سلیقه ها را در خانه جاگذاشته و یکصدا و یک دل روایتگران سفر عاشقان به قبله دلها باشیم !

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار