مردم نگران رواج بی بندو باری و بی حجابی در جامعه هستند و از مسئولان می‌خواهیم برای مقابله با این رفتار‌ها صراحت داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۱۹۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵ 11 August 2023

امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) گفت: دشمنان با ترویج بی حجابی می‌خواهند بی بندو باری و بی حیایی را جایگزین معنویت و ایمان کنند و همه باید دست به دست هم دهیم تا این معضل را از بین ببریم و برای مقابله با این توطئه از مسئولان و متولیان انتظار بیشتری داریم.

حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی افزود: از مسئولان و نهاد‌های متولی می‌خواهیم در خصوص بدحجابی و بی حجابی‌های جامعه احساس مسئولیت بیشتر کنند.

امام جمعه موقت اصفهان در ادامه با تسلیت سالگرد شهادت حضرت امام سجاد (ع) گفت: تا زمانی که عشق به حضرت امام حسین (ع) وجود دارد و انتظار ظهور در میان شیعیان است دشمنان نمی‌توانند کاری انجام دهند.

حجت الاسلام و المسلمین میردامادی در ادامه به فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره موفقیت‌ها و سربلندی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران گفت: اراده، اعتماد به نفس، مدیریت کارآمد، شجاعت و استقامت در سختی ها، دانش پیشرفته و ایثار آن‌ها موفقیت و افتخارآفرینی آن‌ها را در پیمودن ۶۵ هزار کیلومتر مسیر دریایی در حدود هشت ماه بدنبال داشت.

وی افزود: دشمنان بدانند ناو‌های جنگی که اخیرا به خلیج فارس آمده اند کوچکترین کاری در مقابل اقتدار نیرو‌های نظامی ما نمی‌توانند بکنند، ملت ایران پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.

برچسب ها: نماز جمعه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار