رییس جهاد کشاورزی استان ایلام؛
رییس جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: ۶۰ واحد نانوایی طی سال جاری در سطح استان ایلام به دلیل بالا بردن کیفیت و کمیت تشویق شدند.
کد خبر: ۱۱۱۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹ 10 July 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ آذرنوش عموزاده  در جلسه کارگروه آرد و نان استان ایلام اظهار کرد: در سال جاری بیش از ۹ هزار بازدید از نانوایی‌های استان ایلام انجام شده که ۹۸ پروند تخلف تشکیل و ۱۹ واحد نانوایی کسر آرد، ۱۷ واحد پلمب و ۶۰ واحد نیز تشویق شده است.

وی بیان کرد: روزانه بین ۵۰ تا ۶۰ نانوایی در سطح استان مورد نظارت و پایش بازرسان جهاد کشاورزی قرار می‌گیرند، بسیاری از مشکلات نانوایی‌های استان در حال کاهش است.

رییس جهاد کشاورزی ایلام با اشاره به اینکه ۲۶۰ تن آرد به تازگی برای جبران کسری آرد نانوایی‌های استان اختصاص یافته است، افزود: از تمامی ظرفیت‌ نیروی انسانی جهاد کشاورزی برای افزایش بازرسی و نظارت بر کار نانوایی‌های استان استفاده می‌شود.

عموزاده با اشاره به اینکه بیش از ۱۵ هزار کیسه آرد برای زمان اربعین در استان نیاز است، افزود: پارسال نزدیک ۱۲ هزار کیسه آرد در زمان اربعین به استان اختصاص یافته بود که امسال با توجه به پیش‌بینی افزایش ترددها، قطعا نیاز به سهمیه بیشتری است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی ایلام با اشاره به فعالیت ۶۸۵ واحد نانوایی در سطح استان، افزود: میزان سرانه مصرف آرد در استان ۱۱ کیلوگرم در ماه است و مشکلی بابت تامین آرد وجود ندارد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار