فرماندار شهرستان بهمئی گفت: لودر تمامی ارتباطات مخابراتی شهر لیکک و روستاهای حومه را به مدت ۲۲ ساعت قطع کرد.
کد خبر: ۱۱۱۲۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶ 01 July 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی محمدی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: یک دستگاه لودر متعلق به پیمانکار ساختمان پلیس راه شهر لیکک، که در ورودی شهر لیکک از سمت منطقه ور زرد استان خوزستان در حال جمع آوری خاک و نخاله‌ها برای این ساختمان بود، به اشتباه تمامی ارتباطات مخابراتی شهر لیکک و روستا‌های حومه را قطع کرد.

وی بیان داشت: تمام خدمات مخابراتی همچون تماس‌های تلفنی، اینترنت، خدمات کافی نت‌ها، دفاتر و مراکز پیشخوان، نانوایی‌ها، مغازه داران و کسبه در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی، مناطق و روستا‌های حومه از ساعت ۱۴ پنج شنبه ۸ تیرماه ۱۴۰۲ تا ۲۰ عصر روز جمعه نهم تیر ماه ۱۴۰۲ کاملاً قطع و تعطیل شدند.

محمدی تصریح کرد: دلیل چنین مشکلاتی، عدم هماهنگی پیمانکاران و برخی از دستگاه‌های حفار است و اهالی شهر، اصناف و بازاریان، فضای مجازی، کافی نتی ها، نانوا داران، و اغلب کسانی که با خدمات موبایلی، تماس و اینترنت سر و کار دارند از این اتفاقات دچار خسارت می‌شوند.

وی افزود: در طول این دو شبانه روز گاهی ارتباطات وصل می‌شد، اما مجدد قطع می‌شد و سرانجام با همه توان کارکنان مخابرات در ساعت ۲۰ موفق به اتصال کامل شدند و در این راستا با پیمارانکاران و افرادی که موجب قطعی یا خلل در ایجاد ارتباط این شهرستان شده اند برخورد جدی خواهد شد.

فرماندار شهرستان بهمئی با بیان اینکه برای خطوط ارتباطی شهرستان نیاز به ارتباط هوایی رادیویی داریم که وقتی وضعیت زمینی موجب قطعی می‌شود از طریق خطوط هوایی استفاده کنیم، گفت: با ایجاد مسیر فیبر لنده به سرآسیاب و ممبی و سراسیاب به لیکک سیستم به صورت رینگ خواهد شد و می‌تواند سیستم رزرو لیکک قرار گیرد و نقاط پر مفصل و محتمل ایجاد قطعی را با فیبر سالم و بدون مفصل جایگزین می‌کنیم تا کیفیت ارتباطات دیتا و صوت افزایش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار