ظهر دیروز خبر استعفای دسته جمعی اعضای شورای شهر مروست استان یزد رسانه‌ای شد. حالا رییس شورای اسلامی مروست توضیحاتی را پیرامون دلایل این استعفا به خبرنگار فارس داده است.
کد خبر: ۱۱۱۲۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷ 26 June 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، غلامرضا قانع،‌ رییس شورای اسلامی مروست در خصوص استعفای دسته جمعی شورای اسلامی این شهرستان اظهار کرد:‌ تبعیض و بی عدالتی در حوزه ارائه خدمات درمانی به مردم مروست اعضای شورای اسلامی ایران از مسئولیت خود استعفا دادند.

وی افزود: علی رغم اختصاص زمین شش هزار مترمربعی به سازمان تأمین اجتماعی استان یزد برای ایجاد درمانگاه، متأسفانه از سال 89 تاکنون هیچ اقدام جدی در این باره انجام نشده و همین امر نارضایتی زیادی برای شهروندان مروستی ایجاد کرده است.

رئیس شورای اسلامی مروست به پیگیری‌های مکرر اعضای این شورا طی سالهای مختلف برای ایجاد درمانگاه تأمین اجتماعی در این شهرستان اشاره کرد و گفت:‌ متأسفانه پیگیری‌ها و نامه نگاری‌های متعدد تا این کنون بی پاسخ مانده است.

قانع فاصله مروست تا مرکز استان را ۱۸۰ کیلومتر دانست و بیان کرد: با توجه به بعد مسافت این شهرستان تا مرکز استان و موقعیت جغرافیایی آن ایجاد مرکز بهداشتی و درمانی تأمین اجتماعی در آن ضروری است.

وی قرار گرفتن مدیریت بهداشت و درمان مروست زیر نظر معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی را یکی از جدی‌ترین مطالبات مردم این شهرستان دانست و بیان کرد:‌ بعد از دو سال از شهرستان شدن مروست هنوز هیچ اقدام جدی و موثری در حوزه درمانی آن انجام نشده است.

گفتنی است؛‌ بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵، جمعیت شهرستان مروست برابر با ۱۵٬۱۵۰ نفر است و شورای اسلامی این شهرستان پنج نفره است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار