سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با تاکید بر اینکه اختصاص سهمیه آرد به نانوایی ها بر اساس عملکرد و رفتار آنان صورت می گیرد، گفت: تعیین سهمیه آرد هر نانوایی بر اساس ارزیابی و رصدهای نظارتی عرضه و تقاضای نان صورت می گیرد.
کد خبر: ۱۱۱۱۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵ 24 June 2023

به گزارش «تابناک البرز» سیف اله اسداللهی در کارگروه آرد و نان استان اظهار کرد: فرمانداری های شهرستان های استان می توانند بر اساس آمار چهارماهه ای که از سوی این کارگروه به آنان ابلاغ شد، سهمیه نانوایی ها را مدیریت کنند.

وی افزود: آنچه مسلم است هیچ توجیهی مبنی بر مشاهده صف های طولانی به دلایل مختلف اعم از تعداد کارگران و ... ، کم فروشی و گران فروشی یا هر تخلف دیگری پذیرفته نیست و بر روی میزان سهیمه آرد آن واحد نانوانی تاثیرگذار خواهد بود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز خاطر نشان کرد: مراکز نظارتی موظفند براساس سهمیه اختصاصی نحوه فعالیت نانوایی ها را رصد کرده و علاوه بر برخورد با تخلفات احتمالی، عملکرد مطلوب واحدهای بدون معضل را نیز اعلام کنند تا مورد تشویق قرار گیرند.

وی در ادامه نسبت به تبدیل و تسهیل در صدور مجوزها از سوی اتحادیه نانوایان تاکید کرد و افزود: استان البرز استانی مهاجرپذیر است که به دلیل تراکم جمعیتی در برخی مناطق نیاز به صدور مجوز و راه اندازی واحد نانوایی احساس می شود. در این راستا اتحادیه مذکور می تواند بر اساس ارزیابی های خود نسبت به صدور مجوز اقدام کنند.

به گفته اسداللهی تاکنون مراکز مختلفی از جمله بسیج نواحی، آمادگی خود را جهت در اختیار قراردادن فضاهای مناسب به منظور فعالیت متقاضیان احداث واحد نانوایی اعلام کرده اند که می تواند مثمرثمر واقع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار