۳۰ نیروگاه خورشیدی بربام منازل کاشانی‌ها در حال ساخت است.
کد خبر: ۱۱۱۱۵۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶ 21 June 2023

 رییس اداره برق کاشان با اشاره به اینکه نصب نیروگاه خورشیدی ۱۳۰ میلیون تومان هزینه دارد گفت: نیمی از این مبلغ در قالب وام بانکی به متقاضیان ارائه می‌شود و نصب نیروگاه خورشیدی برای افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره بهزیستی نیز رایگان است.

شاپور حداد پور با اشاره به اینکه تا کنون ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی از ۵ کیلووات تا ۱۰۰ کیلو وات در کاشان نصب و راه اندازی شده است افزود:۴۵۰ هزار کیلو وات ساعت از مشترکان و نیروگاه‌های خورشیدی برق خریداری شده است.

وی با بیان اینکه رتبه نخست استان در نصب نیروگاه‌های خورشیدی متعلق به کاشان است گفت:در حال حاضر ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی در کاشان در هر ساعت پنج هزار و ۴۹۰ کیلووات برق تولید می‌کنند.
رییس اداره برق کاشان افزود: طبق قانون دستگاه‌های دولتی موظف به نصب و استفاده از نیروگاه‌های خورشیدی هستند و دولت همه دستگاه‌های اجرایی را مکلف کرده است تا۲۰ درصد از برق مصرفی خود را با استفاده از نیروگاه خورشیدی تامین کنند.
حداد پور گفت: در حال حاضر تنها یک درصد برق مصرفی در کاشان را نیروگاه‌ها خورشیدی تولید و بقیه برق مصرفی در شهرستان را نیروگاه‌های فسیلی، گازی و سیکل ترکیبی تامین می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار