مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به وجود ۶۰ هزار و ۵۰۰ متقاضی واجد شرایط در استان، از آغاز ساخت ۲۳ هزار واحد برای این متقاضیان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۱۴۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶ 21 June 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا مهرداد آهکی، با اشاره به سهم ۱۲۰ هزار واحدی استان کرمانشاه از طرح ساخت چهار میلیون واحدی طرح نهضت ملی مسکن گفت: تاکنون در استان ۶۰ هزار و ۵۰۰ متقاضی واجد شرایط داشته ایم و فعلا بر همین اساس برنامه ریزی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در تامین زمین در استان مشکلی نداریم، گفت: در حال حاضر ساخت ۲۳ هزار واحد در سطح استان آغاز شده است.

آهکی گفت: ظرف یکی دو ماه آینده تعداد واحدهای شروع ساخت در استان به ۳۰ هزار واحد می رسد و برنامه داریم تا پایان سال بتوانیم ساخت تمام واحدها را شروع کرده و برای تمام ۶۰ هزار و ۵۰۰ متقاضی کار ساخت واحدها را کلید بزنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون ۱۰ هزار و ۳۰۰ نفر واریز سهم آورده داشته اند، گفت: به تدریج با شروع ساخت واحدها، پیامک واریز وجه برای متقاضیان ارسال می شود که باید نسبت به پرداخت آن اهتمام داشته باشند تا بتوانیم کار ساخت واحدها را با سرعت بهتری ادامه دهیم.

آهکی خاطرنشان کرد: تاکنون برای ۲۱ هزار نفر پیامک واریز وجه سهم آورده ارسال شده که از این تعداد همین ۱۰ هزار و ۳۰۰ نفر تاکنون واریزی داشته‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در مقاطع مختلف دوباره انجام خواهد شد، گفت: به طور معمول در اعیاد و مناسبت های مختلف، سامانه دوباره بازگشایی شده و متقاضیان جدید شرکت در این طرح می‌توانند ثبت‌نام کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار