استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام اظهار داشت :سال گذشته از قِبل سهم عوارض آلایندگی‌ها، ۲۴۰ میلیارد تومان بین شهرداری‌های استان توزیع شده است.
کد خبر: ۱۱۰۸۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰ 05 June 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا  در دیدار با حجت السلام سیدمحسن سعیدی گلپایگانی افزود : ؛ سال ۱۴۰۱ تعهد اشتغال ایلام ۶ هزار و ۶۷۱ شغل بود که ۱۷ هزار و ۷۸۶ شغل در این استان ایجاد شد.

 وی گفت : پس از سال‌ها تورم ایلام در رتبه‌بندی ۷ پله بهبود یافت که با راه‌اندازی و آغاز فعالیت میدان میوه و تره بار شهر ایلام که در دستور کار است، بیش از گذشته شاهد کاهش نرخ تورم در این استان خواهیم بود.

بهرام نیا گفت :  توسعه‌ی فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام و آغاز فعالیت میدان نفتی چنگوله در توسعه و رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در استان بسیار موثر خواهد بود.

وی ادامه داد : انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز غرب کشور  پس از سال‌ها محقق شد و پرونده‌ی مالیاتی نفت و گاز غرب کشور به استان منتقل شد که سالانه بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان ارزش افزوده از قِبل آن وارد استان می‌شود.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد : ایلام به‌عنوان استان نوظهور گردشگری جایگاه خود را در کشور پیدا کرده، تا جایی که بیشترین حجم تردد ایام نوروز مربوط به این استان بود که استان با وجود ثبت بیشترین حجم تردد، رتبه‌ی نخست کاهش تصادفات در کشور را کسب کرد.

وی گفت : حجت السلام سیدمحسن سعیدی‌گلپایگانی نیز گفت : : خدا را شاکریم که ایلام رتبه نخست اشتغال را کسب کرد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار