رئیس کمیته امداد شهرستان عباس آباد گفت: در راستای تقویت بنیاد خانواده و کمک به زوج‌های جوان تحت حمایت و تشویق جوانان به ازدواج ، ۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام شهرستان عباس آباد اهدا شد.
کد خبر: ۱۱۰۸۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹ 01 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، یزدان شریفی اظهار داشت: در راستای تقویت بنیاد خانواده و کمک به زوج‌های جوان تحت حمایت و تشویق جوانان به ازدواج ، ۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام شهرستان عباس آباد اهدا شد.

وی افزود: این جهیزیه‌ها شامل پنج قلم کالای اساسی شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جارو برقی و ماشین لباسشویی است که ارزش هر سری به مبلغ ۳۰ میلیون تومان است.

رئیس کمیته امداد شهرستان عباس آباد با اشاره به اینکه تأمین و اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد با مشارکت مردم خیر و نیکوکار یکی از دغدغه های این نهاد است گفت: در این راستا و به جهت تحکیم بنیاد خانواده سلسله کلاس های آموزشی برای نوعروسان در طول سال با عنوان مشاوره قبل از ازدواج ،آیین همسر داری ، فرزندآوری ، پیشگیری از اعتیاد ، فرزندپروری ، آشنایی با حقوق همسران و ... نیز برگزار می گردد.

شریفی بیان داشت: ۱۵۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان عباس آباد هستند که از این تعداد ۹۷۵ خانوار زنان سرپرست خانواده می باشند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار