طی حکمی از سوی سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد کشور، میثم معافی به عنوان مدیر کل کمیته امداد استان مازندران منصوب شد.
کد خبر: ۱۱۰۷۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۳ 29 May 2023

به گزارش تابناک مازندران، طی حکمی از سوی سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد کشور، میثم معافی به عنوان مدیر کل کمیته امداد استان مازندران منصوب شد. 

میثم معافی مدیرکل کمیته امداد مازندران شد
میثم معافی مدیرکل کمیته امداد مازندران شد  

در قسمتی از این حکم آمده:
نهادی که براساس اندیشه و تفکر دینی و فقهی حضرت امام راحل(ره) بایستی پیام‌آور فرهنگ احسان، ایثار، انفاق و نیکوکاری در جامعه اسلامی باشد و غیرت و کرامت انسانی را در حمایت از محرومان حفظ کند و ماموریت اصلی آن در شرایط کنونی، توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای خانواده‌های تهیدست و همچنین رعایت کرامت و حرمت کمک‌شوندگان است.

در سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان «مهار تورم، رشد تولید» نامگذاری شده، انتظار می‌رود بر مبنای توصیه موکد معظم له مبنی بر بهره‌ گرفتن از نیروهای جوان، مومن و انقلابی و با نصب‌العین قرار دادن بیانات راهبردی ایشان در بیانیه گام دوم انقلاب نسبت به ساماندهی و برنامه‌ریزی با استفاده از ظرفیت نیروهای جوان در تمامی سطوح نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی(ره) گام بردارید.

خاطر نشان می شود: پیش از این حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیر کل کمیته امداد استان مازندران بود که به درجه بازنشستگی نائل آمدند.


در سایه مدیریت دینی و انقلابی مشکلات مردم رفع می شود.

مصطفی خاکسار قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور نیز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل امداد استان مازندران با بیان اینکه، دشمنان اسلام نگران موفقیت مدیران دینی و انقلابی هستند، اظهار داشت: خداوند متعال را شاکریم امروز به برکت خون شهدا،‌ شاهد عزت انقلاب اسلامی هستیم.

وی با اشاره به حدیثی از امام معصوم در اوصاف مومنین که فرمودند: اگر کسی به درخواست برادر مومن، مسلمان و نیازمند خود رو ترش کند به خدا و رسول و امام ایمان ندارد بیان داشت: اگر مسئولین ما نوکری محرومین و نیازمندان را مدال افتخاری برای خود می دانند به این جهت است که به آموزه های ناب دینی آراسته هستند.

خاکسار ضمن تحسین اقدامات شایسته حجت الاسلام بشیر عالیشاه، مدیرکل سابق کمیته امداد مازندران و بابیان اینکه، اگر وی به عنوان یک مدیر موفق خود را نوکر نیازمندان می داند، به این جهت است که ایشان به امام خمینی (ره) تاسی دارد که پیش از انقلاب در پاریس در مصاحبه ای فرمودند: من نوکر مردم هستم.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: حجت الاسلام عالیشاه به درستی در سی سال خدمت در کمیته امداد و تصدی سه ساله در عمر مدیریتی خود، این منویات امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را سرلوحه امور خود قرار داده است.

خاکسار به توانمندی، دانش و تخصص میثم معافی، مدیرکل جدید کمیته امداد مازندران اشاره کرد و گفت: این مدیر جوان متوکل به عنایات خاصه خداوند متعال و ائمه اطهار(علیهم اسلام)، همکاری تمامی کارکنان کمیته امداد و همراهی خیرین و مدیران دستگاه های اجرایی استان برای خدمت به خلق هستند.

وی با بیان نقش مهم مردم و خیرین در کنار کمیته امداد گفت: ما به وجود آنان می بالیم و افتخار میکنیم و اظهار امیدواری کرد که در دوره جدید مدیریت کمیته امداد استان مازندران شاهد تداوم خدمت شبانه روزی و بی منت به نیازمندان و رضایت مندی همه مددجویان باشیم که در حقیقت ما تحت پوشش دعاهای خیر آنان هستیم.


نوکری خانوادهای تحت حمایت کمیته امداد مدال افتخار ما است.

حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیر کل سابق کمیته امداد استان مازندران امروز در آیین تکریم(تودیع) و معارفه مدیر کل استان اظهار داشت: خانوادهای تحت حمایت متصل به منبع اصلی هستند و نوکری آنها مدال افتخاری برای ما است.

وی با اشاره به شاخصه های مدیریت جهادی در بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: نمی توانیم، نمی شود، نداریم در قاموس مدیر جهادی راه ندارد.

حجت الاسلام عالیشاه شاخصه مهم مدیر جهادی را دشمن شناسی عنوان کرد و گفت: در مقابل دشمنان باید شبانه روزی با اخلاص و ایمان برای خدمت به خلق کار کنیم.

وی با اشاره به اینکه مدیران جهادی باید از اختلاف دوری کنند بیان داشت: اتحاد، وحدت و همدلی رمز موفقیت در عرصه خدمت رسانی به مردم است.

مدیرکل سابق کمیته امداد مازندران گفت: در ارائه خدمت به مردم نباید حسود و بخیل باشیم و با استفاده از تمام ظرفیت ها و امکانات باید در جهت حفظ بنیان خانودها و توانمند سازی آنان تلاش نماییم.

حجت الاسلام عالیشاه تاکید کرد: همت همراه با انگیزه خدمت باید مورد توجه قرار گیرد وبا حرکت های مبتنی بر علم و درایت ،باید بالاترین خدمات ارائه گردد.

وی گفت: کمیته امداد مازندران رتبه برتر در جذب کمک های خیرین در کشور را دارد و خدا را شاکریم که امروز مردم به کمیته امداد اعتماد کامل دارند‌. 

خبر الهام زارعی 

 

میثم معافی مدیرکل کمیته امداد مازندران شد  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار