مدیرکل هواشناسی کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت‌: وزش باد در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه این هفته هوای استان کرمانشاه را به ویژه در مناطق غربی غبارآلود می‌کند.
کد خبر: ۱۱۰۷۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷ 27 May 2023
فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی با تقویت شرایط پایدار در منطقه هوای استان کرمانشاه از امروز (شنبه) تا سه‌شنبه قسمتی تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و رشد ابر خواهد بود.

وی افزود: وزش باد ممکن است طی ساعاتی از روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هوای استان کرمانشاه را به ویژه در مناطق مرزی غبارآلود کند.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال این وضعیت موجی ناپایدار در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه جو منطقه را تحت تاثیر قرار داده، علاوه بر رشد ابر و در بعضی ساعات وزش باد احتمالا بارش‌هایی نیز به صورت رگبارهای بهاری همراه با رعد و برق در پی داشته باشد.

وی گفت: همچنین دمای هوا که طی امروز (شنبه) و فردا افزایش می‌یابد در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه کاهش و در ادامه هفته روندی افزایشی خواهد داشت.

دولتشاهی تاکید کرد: در ٢۴ ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل دوازده و حداکثر ٢٧ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است، در این بازه زمانی خسروی با بیشینه دمای ٣٨ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و شهرستان کنگاور و بخش هلشی با کمینه دمای هفت درجه سانتیگراد به عنوان سردترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار