کد خبر: ۱۱۰۳۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶ 03 May 2023

اهالی روستاهای سنگرودپی، مسک و پاریکلا از توابع شهرستان بابل می گویند که در سه سال اخیر تلفن ثابت آنها قطع بوده و امکان برقراری تماس روزانه با این خطوط ارتباطی برای آنها وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تعدادی از اهالی این روستاها در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفتند: در این مدت کارهای ارتباطی روزمره از قبیل تماس تلفنی با فرزندان که در مناطق دیگر زندگی می کنند و مشغول به کار هستند متوقف مانده است.

آنها اعلام کردند : بخشی از اهالی این روستاها افراد پا به سن گذاشته و مسن هستند که یا تلفن همراه ندارند یا اینکه استفاده از آن آشنا نیستند و تا پیش از قطع تلفن ثابت، تمامی تماس ها و ارتباطات تلفنی خود را از این طریق انجام می دادند.

برخی دیگر از اهالی این روستاها اینترنت را به عنوان ابزار ضروری برای فعالیت تحصیلی فرزندان خود دانستند و عنوان کردند که بدلیل قطعی تلفن ثابت، اینترنت منازل آنها قطع شده است.

همچنین تعدادی از اهالی این روستا اظهار داشتند که با توجه به گسترش خدمات اینترنتی و انجام امور روزمره از طریق اینترنت، قطعی تلفن ثابت باعث شده تا در انجام این کارها با مشکل مواجه باشیم.

آنها گفتند که تا پیش از این پرداخت اینترنتی قبوض برق، گاز و تلفن همراه انجام می دادیم و با این مشکل بوجود آمده در خطوط تلفن ثابت با مشکل در این زمینه مواجه ایم.

مسک، سنگرودپی و پاریکلا از روستاهای بخش بندپی غربی واقع در شهرستان بابل به شمار می روند.

براساس آخرین سرشماری کشور تعداد ۱۱۲ خانوار به تعداد ۴۳۲ نفر در روستای پاریکلا و در روستای سنگرودپی نیز ۸۵ خانوار به تعداد ۳۴۱ نفر ساکن هستند.

تعداد خانوارهای ساکن در روستای مسک نیز ۱۷ خانوار به تعداد ۷۰ نفر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار