به مناسبت ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر، ۷۰ برنامه ویژه هفته کارگر در استان اصفهان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۱۴۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷ 19 April 2023

معاون امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در جلسه ستاد گرامیداشت هفته کارگر استان گفت: این ویژه برنامه‌ها برای بزرگداشت کارگران در هفته کارگر طراحی و اجرای می‌شود.
مهدی کریمی با اشاره به نقش کارگران اصفهان در دوران دفاع مقدس و وجود بیشترین تعداد شهید کارگر در این استان گفت: در نخستین روز هفته کارگر جامعه کار و تولید با حضور در گلزار شهدا با نثار گل و قرائت فاتحه با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه در هفته کارگر امسال، کنگره شهدای کارگر شهرستان اصفهان و منطقه شمال استان درکاشان و اردستان برگزار می‌شود گفت: حضور کارگران در نماز جمعه ۸ اردیبهشت، برگزاری جشنواره امتنان در قالب تقدیر از ۳۶ نفر از کارگران با گروه کار نمونه، کارفرمای سلامت محور و خانه بهداشت کارگری برتر ملی و استانی از دیگر برنامه‌های هفته کارگر خواهد بود.
جانشین رئیس ستاد هفته کارگر استان حضور سرزده مدیرکل همراه با بازرسان کار در واحد‌های اقتصادی را از دیگر برنامه‌های هفته کارگر سال جاری اعلام کرد و گفت: با همکاری شهرداری اصفهان آذین بندی تبلیغات شهری برای فضا سازی غیر معابر شهری در هفته کارگر انجام خواهد شد.
در این نشست نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و واحد‌های تولیدی و اقتصادی برنامه‌های شان را برای برگزاری هر چه بهتر هفته کارگر اعلام کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار