رئیس کمیته امداد شهرستان بابل گفت: 15 حامی ایرانی مقیم خارج از کشور حمایت از 16 فرزند یتیم تحت حمایت کمیته امداد در بابل را بر عهده دارند.
کد خبر: ۱۱۰۱۳۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۷ 19 April 2023

حمایت 15 حامی ایرانی مقیم خارج از کشور از ایتام بابلی

رئیس کمیته امداد شهرستان بابل گفت: 15 حامی ایرانی مقیم خارج از کشور حمایت از 16 فرزند یتیم تحت حمایت کمیته امداد در بابل را بر عهده دارند.

به گزارش تابناک مازندران، احمد جعفری اظهار داشت: 15 حامی ایرانی مقیم خارج از کشور حمایت از 16 فرزند یتیم تحت حمایت کمیته امداد در بابل را بر عهده دارند.

وی افزود: این حامیان علاوه بر اینکه در سال گذشته یکصد و 8 میلیون تومان به ایتام تحت حمایت امداد کمک کردند، در زمینه ساخت مسکن، کمک های درمانی و جهیزیه نیز به مددجویان مساعدت کردند.

رئیس کمیته امداد شهرستان بابل با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام به عنوان یک طرح موفق کمیته امداد با استقبال خوب حامیان همراه بوده است، گفت: در کمیته امداد بابل هزار و 400 فرزند ایتام و محسنین در طول سال از حمایت های مالی و غیر مالی چهار هزار حامی بهره مند می‌شوند.

جعفری استفاده از بسترهای الکترونیکی را برای جذب حامیان میسر دانست و گفت: نیکوکاران می‌توانند در همه ایام با نام‌نویسی در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین و پرداخت مستقیم به‌ حساب ایتام و محسنین از طریق سامانه ekram.emdad.ir و یا با تماس مستقیم با واحد اکرام شهرستان ها بدون مراجعه حضوری نسبت به ثبت نام و حمایت فرزندان تحت پوشش اقدام نمایند.

خاطرنشان می شود: ۱۰۶۰۰ نفر در شهرستان بابل تحت حمایت کمیته امداد هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار