سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه:
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از افتتاح ٧ روستا بازار در شهرستان های استان طی ٢ ماه اخیر خبر داد و گفت: با افتتاح و فعالیت روستا بازارها واسطه ها حذف و قیمت محصولات کاهش می یابد.
کد خبر: ۱۱۰۰۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲ 14 April 2023

 رحمت الله جلیلیان

عبدالوحیدمحمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص راه اندازی و فعالیت روستا بازارها در سطح استان، اظهار کرد: راه اندازی روستابازارها را از از اوایل اسفند ماه سال گذشته آغاز کردیم و طی ٢ ماه ٧ روستابازار در ٧ شهرستان استان افتتاح شد.

وی افزود: سازه روستابازار شهر کرمانشاه هم آماده است و به زودی افتتاح می شود، نخستین روستابازار کرمانشاه جنب تعاون روستایی استان خواهد بود.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه ادامه داد: روستابازار برای روستاییان محل عرضه کالا و برای شهروندان کمکی برای حذف واسطه ها و کاهش قیمت ها خواهد بود.

وی استقبال از روستابازار های موجود در شهرستان ها را مناسب دانست و گفت: برنامه ریزی ما به گونه ای است که تا ٢ ماه آینده تمامی شهرستان ها و مرکز استان صاحب روستابازار شوند.

وی با اشاره به فعالیت بازارچه های تنظیم بازار در ایام ماه مبارک رمضان تصریح کرد: ٧ بازارچه موقت در کرمانشاه و در هر شهرستان هم یک بازارچه موقت از اوایل اسفند ماه عرضه مستقیم کالاهای تنظیم بازاری را آغاز کردند که تا عید فطر هم ادامه دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار