شهردار نجف آباد از افزایش 13 درصدی اقامت مسافران نوروزی در این شهر خبر داد و گفت: نوروز امسال رکورد افزایش اسکان مسافر در نجف‌آباد شکسته شد.
کد خبر: ۱۱۰۰۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷ 10 April 2023

عبدالرسول امامی اظهار کرد: ستاد نوروزی شهرداری نجف‌آباد در قالب شعار کلی آمد بهار جان‌ها با اتخاذ تدابیر خاص و جامع از ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ پذیرای مسافران نوروزی و اسکان میهمانان باغ‌شهر صفوی بود.

وی افزود: در این میزبانی ضمن تلاش همه جانبه مدیریت شهری برای تبدیل نجف‌آباد به مقصد گردشگری، فعالیت و تلاش‌های متعدد و فراگیری در بخش‌های مختلف از جمله هدایت و پذیرش اسکان مسافرین در باغ بانوان، برپایی ایستگاه‌های راهنما در ورودی‌های اصلی شهر و توزیع بروشور ویژه برنامه‌ها، کتابچه شهر و نقشه گردشگری، زیباسازی شهری با المان‌های هفت‌سین و نمادهای نوری جذاب در معابر و میادین، همراه با مهیاسازی و تدوین برگزاری ویژه برنامه‌های مناسبتی، شاد و مفرح در مراکز تفریحی، تاریخی و گردشگری شهر در راستای بهترین میزبانی از شهروندان و گردشگران نوروزی صورت پذیرفت.

شهردار نجف‌آباد از افزایش 13 درصدی اقامت مسافران نوروزی در این شهر خبر داد و گفت: نوروز امسال رکورد افزایش اسکان مسافر در نجف‌آباد شکسته شد.

وی ضمن تقدیر از زحمات تمام زحمتکشان ستاد نوروزی شهرداری نجف‌آباد، کسب افزایش ورود و اقامت مسافران نوروزی به این شهر و ثبت رکوردهای افتخارآفرین نوروزی را از عنایات الهی و توجهات بقیه‌الله دانست و ابراز امیدواری کرد: در ماه میهمانی خدا بتوانیم در افزایش روحیه معنوی خود و شهروندان شهر علم، ایمان و ایثار خدمتی شایان و در شان شهروندان رقم بزنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار