رییس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان پاوه و اورامانات:
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان پاوه و اورامانات گفت: امسال بیش از ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار به تعداد ۴۷ مسجد منطقه پاوه و اورامانات تخصیص و جذب اعتبار شده است.
کد خبر: ۱۰۹۸۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱ 29 March 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه ماموستا ملاهادی رمضانی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان پاوه و اورامانات ضمن تبریک سال نو و ماه ضیافت الهی، اظهار کرد: سال جدید ابتدایش با رویش جوانه‌های رحمت الهی و میانه‌اش مغفرت و پایانش اجابت دعاهای ضائمین روزه‌دار همراه شد.

وی ادامه داد: امسال بیش از ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات اختصاص یافته به تعداد ۴۷ مسجد منطقه پاوه و اورامانات تخصیص و جذب اعتبار شده است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان پاوه و اورامانات افزود: فعالیت مسجد محور سبب نفوذ برکت الهی و تأثیر بیشتر آن در جامعه نمایان می‌شود و اسلام مسجد را خانه خدا معرفی و فرهنگ ما مسلمانان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای توجه به مسائل فرهنگی و مذهبی برای احداث و تکمیل ۱۸ باب مسجد در شهرستان جوانرود، ۱۶ باب مسجد در شهرستان پاوه، ۹ باب مسجد در شهرستان روانسر و ۴ باب مسجد در شهرستان ثلاث باباجانی درخواست ۴ میلیارد تومان اعتبار شده که تاکنون بیش از ۲.۵ آن تخصیص و امید است با پیگیری مسؤولان و اعضاء هیأت امنای مساجد موصوف سریع‌تر این اعتبارات جذب و هزینه شود تا حلاوت و شیرینی آن به کام متدینین برسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار