معاون اقتصادی ‌شهردار گفت:
معاون ‌شهردار مشهد گفت: برای نخستین‌بار در یک مجموعه خدمت‌رسانی عمومی، بودجه شهرداری مشهد در سال٩۴ نسبت به سال٩٣ رشد ٩۵درصدی داشته است.
کد خبر: ۱۰۹۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳ 11 October 2015
محمدرضا مزجی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با همراهی فعالان اقتصادی مشهد در سال گذشته شهرداری موفق شد که بودجه خودش را برای نخستین‌بار برحسب تفریغ بودجه تا ٩٠درصد تحقق بخشد؛ در حالی که در سال٩٢ همین بودجه ٣٩درصد بوده و این به‌دلیل استقبال سرمایه‌گذاران بوده است.

وی تصریح کرد: افزایش در کل بودجه شهرداری مشهد به‌عنوان کلانشهر در سال٩۴ نسبت به سال٩٣ رشد ۴٧درصدی داشته که این افزایش در شهرداری تهران ١٣درصد، شهرداری اصفهان ١٢درصد و شهرداری شیراز ٢.٢درصد بوده و شهرداری تبریز رشدی نداشته و این افتخاری است که نصیب شهرداری مشهد شده است.

وی با اشاره به تشبیه سرمایه‌های خرد مردمی به قطره‌های باران که اگر جمع شوند تبدیل به اقیانوس می‌شوند، افزود: شهرداری با استفاده از اوراق مشارکت، هم در بافت فرسوده مشهد و اصلاح این بافت و هم قطار شهری مشهد در سال گذشته ١٠٠٠میلیارد تومان اوراق مشارکت فروش داشته که نتیجه اطلاع‌رسانی به مردم است.

مزجی تصریح کرد: برای اینکه همه مردم بتوانند از اوراق مشارکت استفاده کنند بسترهای مناسبی با کمک شورای اسلامی فراهم شد و شورای اسلامی مصوب کرد که علاقه‌مندان به خرید این اوراق می‌توانند با پرداخت ٣٠درصد اوراق صاحب ١٠٠درصد اوراق شوند و بالغ بر ٢٠درصد سود اوراق نیازی به پرداخت نیست و بقیه را به‌صورت قرض‌الحسنه در طول یک‌سال پرداخت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار