مدیر حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اردبیل از کشاورزانی که مالک چاه‌های برقی هستند خواست هر چه سریع‌تر نسبت به تمدید پروانه بهره‌برداری خود اقدام کنند.
کد خبر: ۱۰۹۴۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹ 26 February 2023

به گزارش تابناک اردبیل، داور بستام روز یکشنبه با اعلام این خبر با بیان ضرورت اجرای طرح اصلاح و تعدیل پروانه‌های بهره‌برداری چاه‌ها افزود: در صورت منقضی شدن اعتبار پروانه بهره‌برداری انشعاب برق چاه قطع خواهد شد.

وی بیان کرد: طبق مصوبه هیات وزیران از آغاز سال ۱۴۰۲ تعرفه برق کشاورزی برای مصارف بالاتر از حد مجاز و ساعت درج شده در پروانه بهره‌برداری مستند چاه‌های کشاورزی، طبق تعرفه تولید برق محاسبه و دریافت خواهد شد.

مدیر حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اردبیل ادامه داد: اگر قدرت مجاز برق درج شده در پروانه بهره‌برداری کشاورزی نیاز به اصلاح دارد ، کشاورزان باید در اسرع وقت با مراجعه به دفاتر پیشخوان و یا امور منابع آب‌های استان در شهرستان‌ها درخواست تمدید یا اصلاح پروانه خود را ارائه دهند.

وی بیان کرد: در صورت پیگیری نکردن اصلاح پروانه و تمدید آن از سال آینده مصرف برق مازاد بر پروانه بهره‌برداری با تعرفه آزاد محاسبه و دریافت خواهد شد.

وی اظهارامیدواری کرد جهاد کشاورزی استان اردبیل در سال آینده گام‌های جدی‌تری برای توسعه آبیاری مدرن برداشته و با اجرای اصلاح الگوی مصرف کشاورزان را نسبت به اصلاح و تعدیل پروانه خود ترغیب کند.

وی همچنین با اشاره به نقش دهیاران و شورای‌های اسلامی در اقناع و ترغیب کشاورزان و ضرورت همکاری اداره کل امور روستایی استانداری اردبیل در آگاه‌سازی کشاورزان اظهار کرد: یکی دیگر از راهکارهای اصلاح و تعدیل پروانه چاه‌ها، کاهش قدرت برق از سوی شرکت توزیع برق و آگاه سازی مردم از طریق رسانه‌ها است و همراهی و همکاری این دستگاه‌ها می‌تواند ما را در انجام این امر مهم یاری کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار