تابناک هرمزگان// رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان اعلام کرد: مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در بندرعباس ساعت ۹ صبح از روبروی مسجد علی ابن ابیطالب (ع) به سمت بلوار ساحلی محدوده پشت فرمانداری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۱۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴ 09 February 2023

 

به گزارش تابناک از هرمزگان// حجت الاسلام محمد ایما با اعلام این خبر به رسانه ها با اشاره به اینکه راهپیمایی در همه شهرهای هرمزگان از ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود، افزود: در شهرستان میناب نیز از مسجد حضرت امام خمینی (ره) به سمت بلوار امام، سه راه بسیج و چهار راه آل محمد (ص)، رودان از میدان جمهوری تا میدان امام خمینی (ره)، قشم از امام زاده سید مظفر (میدان شهید امیری) به سمت میدان شهید سلیمانی و بستک از میدان دفاع مقدس به سمت پارک جهانگیریه است.

وی بیان کرد: در شهرستان بندرلنگه نیز از میدان آموزش و پرورش به سمت پارک کوثر، بندرخمیر از روبروی کلانتری تا مسجد فاطمه الزهرا (س) و سیریک از میدان ناخدا تا مسجد جامع صاحب الزمان (ع)، بوموسی از میدان حاج قاسم سلیمانی به سمت مسجد جامع امام حسن مجتبی (ع)، جاسک از میدان حضرت امام خمینی (ره) به سمت گلزار شهدا و حاجی آباد از چهار راه فرهنگ تا حرم مطهر امامزاده سید محمد برگزار می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهارکرد: مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در پارسیان نیز از میدان شهرداری بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی به سمت میدان، ولی عصر (عج)، بشاگرد از گلزار شهدای گمنام تا مسجد جامع امام حسین (ع)، توکهور و هشتبندی از مقابل بخشداری به سمت مسجد جامع هشتبندی، جزیره هرمز از میدان شهدا به سمت مسجد جامع اعلام شده است.

محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۲ بهمن در بندرعباس

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی بندرعباس نیز گفت: به منظور برقراری نظم و حفظ امنیت ترافیکی در مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، ممنوعیت و محدودیت رفت و آمد از ساعت پنج و ۳۰ دقیقه صبح در این شهر اعمال می‌شود.

سرهنگ نقی حیدری افزود: این ممنوعیت ترافیکی در بلوار ساحلی بندرعباس از سه راه چمران تا روبروی مسجد علی (ع) اعمال می‌شود.

وی بیان کرد: افراد برای رفت و آمد می‌توانند از مسیرهای جایگزین بلوار امام خمینی (ره)، امام حسین(ع)، جمهوری و بلوار شهدا استفاده کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی بندرعباس اظهارکرد: در روز ۲۲ بهمن تمام کوچه‌ها و خیابان‌های منتهی به مسیر راهپیمایی بسته است و افراد از شب قبل خودروهای خود را در مسیر راهپیمایی قرار ندهند.

وی یادآورشد: در صورت توقف خودرو در مسیر راهپمایی، به ناچار وسیله نقلیه با یدک کش جابجا می شود.

انتهای پیام//

منبع: ايرنا
برچسب ها: راهپیمایی ، 22 بهمن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار