استاندار خوزستان از تشکیل سه کارگروه برای رفع نواقص و مشکلات میزبانی از کاروان های راهیان نور در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۱۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶ 07 February 2023

به گزارش ایرنا، سیدعلی اکبر حسینی محراب روز سه شنبه در نشست هماهنگی میزبانی از کاروان های راهیان نور که در محل استانداری برگزار شد اظهار داشت: هماهنگی های لازم برای حضور کاروان های راهیان نور در حال انجام است و قرار شد کمبودها در سه کارگروه امنیتی، عمرانی و فرهنگی پیگیری شود.

وی افزود: تمام تلاش خود را می کنیم تا کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی به سهولت به زیادت خود بپردازند و ما هم به عنوان یک خدمتگزار در کنار همه عزیزان در سراسر کشور و دیگر کشورها هستیم.

استاندار خوزستان گفت: یک کشور مثل عربستان تمام توانش را روی توریست مذهبی می‌گذارد و در رویداد حج تنها میزبان دو میلیون نفر است در حالی که خوزستان به تنهایی دو میلیون زائر را پوشش می دهد.

وی با بیان اینکه راهیان نور جبهه حق انقلاب اسلامی علیه دشمن را به تصویر می کشد افزود: خوزستان دروازه ورودی تشیع بوده و شلمچه همانند بهشت است و هر چقدر به آن رسیدگی کنیم در واقع بهشتیان را پرورش داده ایم.

حسینی محراب گفت: دختران و پسران ما با آمدن به یادمان های شهدا، دچار یک تغییر روحی می شوند اگرچه تمام زمین و زمان دوست دارد که بچه های ما از این انقلاب دور شوند.

وی افزود: راهیان نور بخشی از استان خوزستان بوده لذا همه ما موظف به پیگیری مشکلات راهیان نور هستیم. برای رسیدگی به ۱۲ یادمان شهدای موجود در استان، می توان از امکانات شرکت های نفتی، نیشکر و پتروشیمی استفاده کرد.

استاندار خوزستان در پایان گفت: از مدیرانی که در جلسات حاضر نمی شوند گله‌مند هستیم و اگر در جلسات بعدی دعوت نشدند، ناراحت نشوند.

پیش بینی می شود حدود دو میلیون ایرانی در قالب کاروان های راهیان نور از یادمان های شهدا در استان خوزستان بازدید کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار