شهردار شیراز گفت:مرحله نخست خط ۲ مترو، فردا چهارشنبه ۱۹ بهمن با حضور وزیر کشور، به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۰۹۱۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲ 07 February 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: محمد حسن اسدی در آیین سومین مرحله از جشنواره جهش عمرانی شهرداری در کلانشهر شیراز از افتتاح و بهره برداری از فاز یک خط دو مترو کلانشهر شیراز خبر داد و اظهار داشت: طی مراسمی در روز چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه فاز یک خط ۲ مترو با حضور وزیر کشور، مدیران و مسئولین استانی و دستگاه‌های اجرایی افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.
وی عنوان کرد: طول این خط هشت کیلومتر و ایستگاه‌های آن از میدان قهرمانان تا میدان امام حسین (ع) است.
اسدی ابراز کرد: ارزش این پروژه امروز بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان است و اجرای عملیات عمرانی این پروژه از هشت سال گذشته آغاز شده بود و با تلاش‌های شهرداری و شورای شهر مسافرگیری این خط آغاز می‌شود.
شهردار شیراز به دو پروژه کلنگ زنی و افتتاح شده در مناطق چهار و دو اشاره کرد و افزود: صبح امروز در هفتمین روز از ایام دهه فجر پروژه احداث تقاطع غیر همسطح رحمت سفیر جنوبی با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان کلنگ زنی شد و در منطقه دو نیز ۱۵ پروژه عمرانی با ارزش ۱۰۵ میلیارد تومان شامل افتتاح زمین چمن ورزشی شهید نیاز دهقانی، پارک حاشیه محراب، عملیات لوله گذاری آب‌های سطحی بلوار سیبویه و آبنمای موزیکال و یازده پروژه عمرانی دیگر کلنگ زنی و افتتاح شد.
اسدی با بیان اینکه تا پایان دهه فجر و اواسط اسفند ماه همزمان با نیمه شعبان پروژه‌های بسیاری افتتاح و به بهره برداری می‌رسد، گفت: در شهرداری و شورای شهر بدنبال کار تبلیغاتی و بزرگ نمایی نیستیم و هدف تنها خدمت به مردم است.
کلنگ و بهره برداری از ۱۵ پروژه عمرانی در منطقه دو
در ادامه این مراسم همچنین شهردار منطقه ۲ شیراز با بیان اینکه این منطقه دارای ۲۸ محله است، اظهار داشت: در ایام دهه فجر ۱۵ پروژه عمرانی با ارزش ۱۰۵ میلیارد تومان کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.
محمد تولایی عنوان کرد: در این منطقه سعی شده است که با استفاده از نقطه نظرات مردم و معتمدین محلی پروژه‌ها تعریف شود و با اضافه شدن رویکرد‌های علمی، پروژه‌ها اجرایی شود.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار