سرپرست مسابقات کشتی قهرمانی جوانان کشور در اسلام آبادغرب و رییس کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون کشتی سطح برگزاری و میزبانی مسابقات جوانان در اسلام آبادغرب را بسیار عالی اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲ 10 October 2015
سرپرست مسابقات کشتی قهرمانی جوانان کشور در اسلام آبادغرب و رییس کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون کشتی سطح برگزاری و میزبانی مسابقات جوانان در اسلام آبادغرب را بسیار عالی اعلام کرد.

اسدالله رضایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چند ماه پیش که برای بررسی امکانات به اسلام آبادغرب آمده بودم وضعیت مناسب نبود اما با تفاهم و هم افزایی که بین مسئولین بوجود آمد شرایط لازم برای برگزاری آبرومندانه مسابقات فراهم شد.

وی با بیان اینکه یکی از بهترین مسابقات در 2 سال اخیر در اسلام آباد برگزار شد گفت: مردم مهمان نواز اسلام آباد استقبال خوبی از این رقابتها کردند و مسئولین هم آنچه در توان داشتند در طبق اخلاص گذاشتند.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از رقابتها به نام شهیدان ریزه وندی و شهبازپور افزود: خوشحالیم که مسابقات در شان این دو شهید بزرگوار برگزار شد.

وی همچنین در خصوص سطح کیفی مسابقات گفت: از لحاظ کیفی مسابقات خیلی خوب بود، ما در کشتی آزاد جوانان قهرمان دنیا هستیم و به لحاظ آنکه تمامی استانهای کشور در این مسابقات حضور داشتند نشان می دهد که کشتی در کشور ما از یک پشتوانه قوی برخوردار است و این مسئولین هستند که باید در استانها از شوق و اشتیاق جوانان ما استفاده کنند و آنها را برای پوشیدن پیراهن تیم ملی مهیا کنند.

وی در خصوص ضرورت حضور مربیان تیم ملی کشتی بزرگسالان نیز گفت: نیازی نیست مربیان بزرگسالان در مسابقات جوانان شرکت داشته باشند زیرا مربیان جوانان ما در کمیته فنی حضور دارند و بهترین ها را انتخاب می کنند و تمرینات تیم ملی فرنگی نیز از 12 شهریور شروع شده و نباید در روند تمرینات اختلال ایجاد می شد.

در رقابتهای کشتی فرنگی و آزاد جوان کشور بیش از 350 کشتی گیر از استانهای کشور به مدت چهار روز در سرسرای شهید شهبازپور اسلام آبادغرب هفته گذشته با هم به رقابت کردند.

اسلام آباد غرب با 150 هزار نفر جمعیت در 55 کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار