با پیگیری های انجام شده و تلاش همکاران ساعی این مرکز امروز هر شخصی به داخل مجموعه فنی و حرفه ای تشریف بیاورد قطعا نسبت به گذشته تغییرات محسوسی را احساس و مشاهده خواهد نمود
کد خبر: ۱۰۸۵۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵ 04 January 2023

به گزارش تابناک مازندران از مهر، علیرضا جعفری رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای رامسر در مورد فعالیت های این اداره اظهار داشت:

اختصاص یک دستگاه خودرو سواری و تخصیص اعتبار جهت خرید مواد مصرفی و تجهیزات کارگاهی با حمایت نماینده محترم مجلس

مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان رامسر در قالب 5 کارگاه آموزشی در بخش دولتی که شامل جوشکاری،تاسیسات،الکترونیک و سخت افزار ،برق و صنایع چوب و MDF جمعا 22 حرفه و در بخش خصوصی با 42 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در رشته های مختلف آموزشی به امر آموزش می پردازد. که عملکرد آموزشی ما با توجه به اینکه 3 ماه تا پایان سال مانده،100 درصد تحقق یافته است.

در بخش دولتی تعداد آموزش دیدگان در بخش های مختلف 248 نفر و 50867 نفر ساعت در قالب 42 دوره آموزشی و در بخش خصوصی نیز تعداد 926 نفر و 168570 نفر ساعت در قالب 192 دوره آموزش توسط آموزشگاههای آزاد سطح شهرستان برگزار شده است.

علیرضا جعفری رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای رامسر گفت:این مرکز آموزش به سربازان وظیفه نیروی مقاومت بسیج سپاه رامسر،مجتمع فدک رامسر و نیروی انتظامی را به تعداد 144 نفر و 15969 نفر ساعت در قالب 6  رشته آموزشی را اجرا نموده است.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده و تلاش همکاران ساعی این مرکز امروز هر شخصی به داخل مجموعه فنی و حرفه ای تشریف بیاورد قطعا نسبت به گذشته تغییرات محسوسی را احساس و مشاهده خواهد نمود.

علیرضا جعفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری مهر بیان کرد:در خصوص جذب کمکهای خیرین توانستیم به کمک خیرین شهرستان رامسر به ارزش ریالی 6 میلیارد ریال در بخشهای مختلف خدمات و تجهیزات آموزشی و کارگاهی جذب نماییم.

وی افزود: با توجه به قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار ،تعداد آموزشگاههای آزاد از 16 آموزشگاه به 42 آموزشگاه افزایش پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: با پیگیری ها و حمایت نماینده محترم مردم شریف منطقه در مجلس شورای اسلامی برای اولین بار یک دستگاه خودرو سواری و اعتبار قابل توجهی جهت خرید مواد مصرفی و تجهیزات آموزشی به این مرکز اختصاص یافته است که جا دارد نهایت سپاس و قدردانی را از ایشان داشته باشم.

جعفری خاطر نشان کرد: تمام تلاش خود را میکنیم تا آموزشهای رایگان را به سمت مناطق کم برخوردار و روستاها با همکاری پایگاههای مقاومت بسیج ،دهیاریها و شوراها،کمیته امداد و بهزیستی و سایر نهادها سوق دهیم که در این زمینه نیز 8 دوره آموزشی در روستاها اجرا شده است.

وی گفت: در بخش صنایع و صنوف همکاری بسیار خوبی با واحدهای مختلف صنفی به جهت افزایش مهارت استاد کاران وجود دارد.

وی افزود: برای اولین بار در سطح کشور به صورت شهرستانی تفاهم نامه ای با شهرداری رامسر و کانون نظام مهندسی شهرستان رامسر وبا همکاری آموزشگاه آزاد دهکده سبز به مدیریت خانم نقاشی منعقد شده مبنی بر اینکه هیچ کارفرمایی حق استفاده از نیروی کاری که کارت مهارت ساختمانی ندارد را نمی تواند بکارگیری نماید.

وی در پایان اظهار داشت : خط قرمز ما در این مجموعه رضایت مردم و ارباب رجوع و حفظ ارزشهای انقلاب می باشد و تمام تلاش خود را در جهت انجام ماموریتهای محوله سازمانی و اجرای آموزشهای مهارتی در بخش های مختلف و مهارت افزیی جهت ورود مستقیم آموزش دیدگان به بازار کار و اشتغال داریم  و این یک اصل بسیارمهم و ماموریت اساسی این مجموعه در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد که همه باید به آن دقت و عمل نمایند.

خبر: جلال کمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار