به منظور توانمندسازی فرهنگیان برای مدیریت این حوزه و به روز بودن این قشر فرهنگ سار، کارگاهی تحت عنوان سواد دیجیتال برگزار شده است
کد خبر: ۱۰۸۵۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴ 04 January 2023

عصر دیجیتال و آموزش و پرورش + فیلم

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرهنگ عمومی و دنیای اجتماعی انسان‌ها این روز‌ها متاثر از پیشرفت لحظه‌ای در حوزه دیجیتال است و پاسخ به این نیاز‌ها نیازمند بروزآوری دانش در این زمینه است.
یکی از متولیان فرایند آموزش علمی و فرهنگی، آموزش و پرورش است که اگر داعیه آموزش برابر با نیاز‌ها دارد، نمی‌تواند بدون توجه به این تغییرات مسیر روبه جلویی را داشته باشد.
یکی از واقعیت‌های این روز‌ها در آموزش و پرورش، جلو بودن بسیاری از دانش آموزان در حوزه فضای مجازی، نرم افزار‌ها و برنامه های رایانه‌ای است چیزی که با توجه به جذابیت آن برای نسل جدید کم سن و سال، عملا پاسخگویی به این نیاز‌ها از طرف آموزش و پرورش را سخت و مستلزم تلاش مضاعف و پیگیر فرهنگیان کرده است.
به منظور توانمندسازی فرهنگیان برای مدیریت این حوزه و به روز بودن این قشر فرهنگ سار، کارگاهی تحت عنوان سواد دیجیتال برگزار شده است که مسئولان آموزش و پرورش امیدوار هستند با برگزاری چنین دوره‌هایی بتوانند بخشی از نیاز‌های فرهنگیان در مواجهه با این فضا را بروزرسانی کنند.
این کارگاه در شهرستان بویراحمد در مرحله اول برای ۱۰ درصد از فرهنگیان برگزار شده است که در مراحل بعدی بقیه فرهنگیان هم در این دوره‌های توانمند سازی شرکت خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار