«علیرضا احسانی» به‌عنوان سرپرست جدید این هیات دوومیدانی معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۸۴۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵ 25 December 2022

علیرضا احسانی از قهرمانان دوومیدانی ایران و یکی از برترین رکوردداران این رشته است که از سال ۱۳۷۰ تا ۱۳۸۵ عضو تیم ملی دوومیدانی ایران و تیم ذوب‌آهن بوده و سابقه سرپرستی ورزش همگانی و کارگری شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان را در کارنامه خود دارد.

وی هم‌اکنون به‌عنوان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان نیز فعالیت می‌کند.

احسانی در این خصوص بیان کرد: با توجه به شرایط هیات دوومیدانی استان اصفهان و لزوم ساماندهی امورات، مسئولیت اداره این هیات را تا زمان برگزاری انتخابات ریاست هیات پذیرفتم.

وی ادامه داد: اصفهان در زمینه دوومیدانی همواره جز استان‌های سرآمد و افتخارآفرین کشور محسوب می‌شده و در همین راستا تلاش خواهیم کرد، دوومیدانی استان به جایگاه والای خود بازگردد و روزهای درخشان خود را تکرار کند.

سرپرست هیات دوومیدانی استان اصفهان افزود: در نخستین اقدام، نشست صمیمانه جامعه بزرگ پیشکسوتان و مربیان دوومیدانی استان اصفهان را به میزبانی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان برگزار کردیم که خوشبختانه با استقبال خوب نیز همراه بود، در این محفل، پیشکسوتان و مربیان فعال دوومیدانی به بیان مسائل، پیشنهادات و انتظارات پرداختند و هم‌اندیشی بسیار خوبی برای پیشبرد برنامه‌های هیات دوومیدانی استان شکل گرفت. در آینده نزدیک نیز نشست‌هایی با حضور ورزشکاران و فعالان شهرستانی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: از برنامه‌های اصلی هیات دوومیدانی این است که بتوانیم از ظرفیت‌های عظیم پیشکسوتان و مربیان پرافتخار دوومیدانی استان بهره ببریم و این ورزش مادر را به روزهای پرافتخار خود بازگردانیم، خوشبختانه ورزشکاران توانمند بسیاری در استان اصفهان داریم که در بخش آقایان و بانوان موفق به کسب رتبه‌های متعدد در سطح ملی و بین‌المللی شده‌اند و به‌طورقطع با برنامه‌ریزی و همدلی ایجاد شده، روزهای درخشانی در انتظار دوومیدانی اصفهان خواهد بود.

احسانی گفت: جلسات و نشست‌های تخصصی با پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران دوومیدانی استان برگزار خواهیم کرد و تلاش می‌شود با شناسایی نقاط قوت و ضعف، شرایط هموار شدن مسیر و رشد دوومیدانی فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار