مدیرعامل سد و نیروگاه شهید عباسپور از آغاز عملیات تعمیر و بازسازی چیلرخنک کننده سیستم تهویه نیروگاه دوم سد شهید عباسپور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۲۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱ 14 December 2022

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان ،”فرزاد جونعلی وند” مدیرعامل سد و نیروگاه شهید عباسپورضمن اعلام این خبر اظهار داشت: چیلرها ی نیروگاه دوم سد شهید عباسپور از نوع تراکمی بوده و آب خروجی آنها برای خنک کاری هوای نیروگاه استفاده می شود که در صورت بروز اشکال در این چیلرها رطوبت در نیروگاه بالا می رود و در نتیجه موجب خوردگی در تجهیزات ابزار دقیق و همچنین وضعیت نامطبوع هوا شرایط کاری برای افراد شاغل در نیروگاه را دشوار می کند.


جونعلی وند گفت: باتوجه به اینکه یکی از این چیلرها در پی کارکرد طولانی مدت تیوپ های مسی آن سوراخ شده و مدتی از سرویس خارج شده بود، به دلیل اهمیت سیستم تهویه در نیروگاه برنامه ریزی های لازم در خصوص تعمیر و بازسازی این چیلر در دستور کار متخصصان فنی قرار گرفت و در این عملیات کلیه تیوپ های مسی تعویض و پس از گذراندن مراحل تست با موفقیت در محل نصب گردید.


وی در پایان افزود: هر واحد سردکننده (چیلر) از یک کمپرسور الکتریکی، کندانسور خنک شونده با آب، تبخیرکنندة آب سرد، تجهیزات ابزار دقیق و پنل فرمان و کنترل تشکیل می شود که ظرفیت هر چیلر معادل ۱۶۰ تن برودتی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار