اتفاقاتی که چند روز اخیر در کشور رقم خورده است بخشی از آن بخاطر نبود معنویت و غافل شدن از برخی مسائل از جمله فضای مجازی است که از آن ناحیه نیز متحمل آسیب شدیم
کد خبر: ۱۰۷۹۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱ 28 November 2022

به گزارش تابناک مازندران ، جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران در گفت و گویی اظهار داشت:

نخبگان به عنوان افرادی که در جامعه به عنوان الگو به شمار می روند وظیفه و تکالیفشان درقبال جامعه سنگین است.

 سردار احمد برسلانی دوشنبه در همایش نخبگان بسیجی و کارگزاران مازندران که در ساری برگزار شد، افزود:

با توجه به اینکه نگاه مردم به الگوهایی است که در جامعه حضور دارند این افراد با هدایتگری هایی که انجام می دهند، می توانند در برهه های زمانی خاص نقش آفرین باشند.

وی ادامه داد: در همین مساله اغتشاشات اخیر نشان داده شد که حضور و تببین گری درست و مناسب از سوی نخبگان همچون نخبگان بسیجی توانسته است جوانان فریب خورده را راهنمایی کنند تا از دیدگاه های غلط معاندین برگردند.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب و توصیه به بسیجی ماندن و افزایش معنویت گفت: این توصیه ها به نوعی سنگین شدن بار تکلیف همه ما است که باید به آن توجه داشته باشیم.

سردار برسلانی افزود: اتفاقاتی که چند روز اخیر در کشور رقم خورده است بخشی از آن بخاطر نبود معنویت و غافل شدن از برخی مسائل از جمله فضای مجازی است که از آن ناحیه نیز متحمل آسیب شدیم.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی نقطه ضعف به شمارمی رود ، ادامه داد: باید این نقاط ضعف را شناسایی کنیم چرا که ضعف در این بخش باعث شده تا فضای مجازی بتواند نوجوانان وجوانانمان را به خیابان بیاورد و هزینه های سنگینی برای نظام ایجاد کند .

وی اظهارکرد : رهبر معظم انقلاب در سخنان خود بارها در خصوص لزوم دشمن شناسی فرمایشاتی داشتند و همواره تاکید کردند که نقاط ضعف و قوت دشمنان را بشناسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار