مدیراوقاف ری:
مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان ری گفت: در نگهبانی و نگهداری از ابنیه، بقاع متبرکه و امامزادگان این شهرستان خود را بی نیاز از همراهی و کمک های نیروی انتظامی نمی‌دانیم.
کد خبر: ۱۰۷۵۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹ 03 November 2022

به گزارش تابناک تهران، حجت الاسلام نصرت الله رستمی روز پنجشنبه در مراسم قدردانی از فرماندهی انتظامی شهرستان ری افزود: این شهرستان ۳۱ امامزاده و بقعه متبرکه دارد و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند هر کدام از آنها به قطب فعالیت های فرهنگی تبدیل شده اند.

وی یادآور شد: بسیاری از امامزاده های شهرستان ری در سطح کشور شاخص هستند و حتی برنامه های فرهنگی در سطح ملی برگزار می کنند.

حجت الاسلام رستمی با اشاره به وقوع حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) شیراز، اظهار داشت: پس از وقوع این حادثه، به سرعت موضوع لزوم حضور ماموران انتظامی در امامزادگان و بقاع متبرکه به مسئولان امر اعلام شد و ماموران انتظامی نیز با حضور در این مراکز، تا صبح روز بعد به حفاظت و پاسداری از آنها پرداختند.

مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان ری با بیان اینکه سطح فعالیت حوزه اوقاف گسترده و متنوع است، خاطرنشان کرد: در شهرستان ری نزدیک ۳۰۰ موقوفه داریم که در بحث های مختلف فعالیت می کنند و بسیاری از هزینه برنامه های فرهنگی نیز از محل درآمدهای این موقفه ها تامین می شود.

وی خاطرنشان کرد: طی سال های گذشته با افزایش ارزش موقوفات، دست اندازی به آنها نیز افزایش یافته و طی هشت ماه امسال نیز درآمد این اماکن بیشتر از هر سال دیگری بوده است.

مدیراوقاف ری: برای حراست از بقاع متبرکه نیازمند نیروی انتظامی هستیم

پلیس با اوقاف نهایت همکاری را دارد

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری نیز در این مراسم اعلام کرد: مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان ری در جهت حفاظت و حراست از بقاع متبرکه و آنچه که مربوط به اوقاف و امور خیریه است، نهایت همکاری را دارد.

وی به فعالیت نیروهای پلیس طی وقاع اخیر اشاره کرد و ادامه داد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند در این وقایع پلیس بیش از همه مظلوم واقع شد و مردم هم خوب متوجه شدند و به شکل های مختلف از این تلاش ها قدردانی کردند.

جلیلیان با بیان اینکه امنیت زیر بنای همه امور در جامعه است، متولی و مسئولیت حفاظت از این امنیت را ماموران انتظامی معرفی کرد و سخنان رهبر معظم انقلاب را برای ماموران این نهاد، انگیزه بخش و دلگرم کننده برشمرد.

در این مراسم از خدمات نیروی انتظامی  انتظامی شهرستان ری قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار