نماینده ولی فقیه در استان فارس و استاندار این استان در پیامی مشترک شهادت جمعی از زائران حادثه تروریستی - کفیری در حرم شاهچراغ(ع) را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۱۰۷۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰ 27 October 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: آیت الله لطف اله دژکام نماینده، ولی فقیه دراستان و امام جمعه شیراز و محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در پی شهادت جمعی از زائران حادثه تروریستی تکفیری در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) پیام تسلیتی صادر کردند.
متن پیام تسلیت به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
بار دیگر دست‌های آلوده‌ی کفر و نفاق و تکفیر از آستین یکی از عمال این جریانات خبیث بیرون آمد و جمعی از زوار محترم حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم علیهما السلام را شهید و مجروح ساخت.
شهادت این عزیزان را به پیشگاه مقدس حضرت بقیة الله الاعظم (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مردم شریف ایران بویژه اهالی فارس و شیراز سومین حرم اهل بین عصمت و طهارت و خانواده‌های این شهدای گرانقدر تسلیت عرض نموده، علو درجات آن شهیدان بزرگوار را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
بدیهی است امت بصیر و صَبّار و شکور ایران و مردم شریف شیراز با رفتار متین و مواضع استوار خویش در این حادثه، بار دیگر دشمنان اسلام و نظام اسلامی را ناکام کرده و حسرت ایجاد اختلاف در صفوف ملت ایران و رخنه در بنیان مرصوص نظام اسلامی را بر دل منافقان و کفار بالاخص آمریکا و اسرائیل خواهند گذاشت.
بدینوسیله ضمن عرض تسلیت مجدد، از روز پنج شنبه ۵/ ۰۸/ ۱۴۰۱ در استان فارس به مدت ۳ روز عزای عمومی اعلام شده و مراسم تشییع جنازه این عزیزان در روز شنبه ۷ آبان ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار