در روز ملی صادرات از ۶ صادر کننده نمونه و برتر استان اصفهان با حضور رئیس جمهور تجلیل شد.
کد خبر: ۱۰۷۳۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳ 23 October 2022

رئیس جمهور در این مراسم با قدردانی از دست اندرکاران به ویژه صادرکنندگان که در عرصه صادرات افتخارات بزرگی برای کشور آفریدند و با وجود تحریم‌ها و تهدید‌ها باعث رشد صادرات کشور شدند، گفت: رشد ۴۰ درصدی صادرات در سال گذشته و رشد ۱۳ درصدی صادرات غیرنفتی در سال جاری نشان از عزم صادرکنندگان و فعالان اقتصادی است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی گرامیداشت روز ملی صادرات را نماد و نمودی از توجه به صادرات و صادرکنندگان دانست و افزود: در این نشست باید به موانع صادرات و راهکار‌های رشد صادرات توجه شود و در این زمینه بهتر و بیشتر از هر نظر، دیدگاه‌های صادرکنندگان قابل توجه است.

رئیس جمهور مراسم گرامیداشت روز ملی صادرات را نماد و نمودی از توجه به صادرات و صادرکنندگان دانست و افزود: طبیعتا در این نشست باید به موانع صادرات و راهکار‌های رشد صادرات توجه شود و در این زمینه بهتر و بیشتر از هر نظر، دیدگاه‌های صادرکنندگان قابل توجه است.

وی با بیان اینکه کارگروه‌هایی که برای رشد صادرات و رفع موانع پیش‌روی صادرکنندگان فعالیت می‌کنند، باید به نگاه‌ها و نظرات صادرکنندگان بیش و پیش از دیگران توجه کنند، گفت: صادرکنندگان میدان‌داران این عرصه هستند و صادرات بدون تردید لازمه یک تولید پایدار است.

در این مراسم از ۵۷ صادرکننده نمونه سال ۱۴۰۱ تقدیر شد. این شرکت‌ها از میان ۶۱۲ شرکت در ۶۹ گروه کالایی انتخاب شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار