اختلافات درون گروهی سبب شد که استان کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه به حق خود نرسد و جای خالی کهگلیویه و بویراحمدی ها در وزارت ورزش و جوانان همچنان خالی بماند
کد خبر: ۱۰۷۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۰ 07 October 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد - مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید اداره تربیت بدنی شهرستان بهمئی گفت:روزی که از وزارت ورزش و جوانان به عنوان مدیرکل این استان معرفی شدم، ابتدا به مجموعه نیروی انسانی این وزارت خانه رفتم و خواستم ببینم که از مجموع 742 نفر نیروی وزارت خانه ورزش و جوانان چند نفر کهگیلویه و بویراحمدی وجود دارد که با کمال تاسف عدد صفر را نشان دادند.

وی گفت:اختلافات درون گروهی سبب شد که استان کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه به حق خود نرسد و جای خالی کهگلیویه و بویراحمدی ها در وزارت ورزش و جوانان همچنان خالی بماند.

ایزدپور افزود: ما در جوار استان اصفهان زندگی می کنیم که خیرین حوزه ورزش آن حرف اول را در ساخت اماکن ورزشی در کشور می زنند ،در جوار ما استان خوزستان واقع شده است که 682 ورزشکار قهرمان ملی،المپیک و جهانی دارد و استان فارس به عنوان همسایه دیگر استان ما 460قهرمان ملی و جهانی دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از 20ماه تلاش شبانه روزی تنها 2قهرمان ملی دارد که یکی از آنان با داشتن 2 مدال طلای جهانی در رشته دو میدانی و یک خانم در رشته جودو که قهرمان آسیاست .

ایزد پور گفت:استان کهگیلویه و بویراحمد تا قبل از حضور بنده از لحاظ ورزشی استان سی و یکم کشور بوداما در این مدت که بنده مسئولیت اداره کل را بر عهده گرفتم در امور فرهنگی جزو 7 استان برتر کشور،در امور جوانان جزو 10 استان برتر و در امور ورزشی با 5پله صعود به رده 26 کشور آمده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار