امام‌ جمعه شیراز در پیام تسلیت به مناسبت شهدای امنیت گفت: دشمن زبون و شکست خورده و اذناب ابتر آنان در منطقه با ایجاد اغتشاشات ساختگی و انجام برخی ترورهای کور قصد برهم زدن نظم عمومی و رسیدن به اهداف پلید استکبار خونخوار و امپریالیسم جنایتکار غرب را داشته ولی غافل از آن که «و مکرو مکرالله والله خیرالماکرین»، درخت تناور نظام مقدس اسلامی ریشه در اعتقادات مردم داشته و با این خس و خاشاک‌ها لرزه‌ای بر اندام آن که نشأت گرفته از مکتب حسینی و پرچم هیهات من الذله اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است، نخواهد افتاد.
کد خبر: ۱۰۷۲۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰ 17 October 2022

تابناک فارس به نقل از تسنیم: آیت‌الله لطف‌الله دژکام در پی شهادت شهیدان جنگجو و عرفانی‌نیا از شهدای مدافع امنیت بیرم پیام تسلیتی صادر کرد.

متن کامل پیام به شرح زیر است: مردم شریف و ولایت مدار شهر بیرم؛ خانواده‌های معزز و گرامی شهیدان جنگجو و عرفانی‌نیا

شهادت دو جوان ولایی و مجاهد فی سبیل الله و عروج الی الله آنان در راه اعتلای ایران اسلامی را به شما مردم عزیز بالاخص خانواده‌های آن به حق واصل شدگان تبریک و تسلیت عرض می‌‌کنم.

دشمن زبون و شکست خورده و اذناب ابتر آنان در منطقه با ایجاد اغتشاشات ساختگی و انجام برخی ترورهای کور قصد برهم زدن نظم عمومی و رسیدن به اهداف پلید استکبار خونخوار و امپریالیسم جنایتکار غرب را داشته ولی غافل از آن که «و مکرو مکرالله والله خیرالماکرین»، درخت تناور نظام مقدس اسلامی ریشه در اعتقادات مردم داشته و با این خس و خاشاک‌ها لرزه‌ای بر اندام آن که نشأت گرفته از مکتب حسینی و پرچم هیهات من الذله اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است، نخواهد افتاد.

 

ضمن عرض تسلیت شهادت شهیدان هادی عرفانی‌نیا و نورالدین جنگجو و سایر شهدای این فتنه اخیر به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر(عج ) رهبر معظم انقلاب اسلامی(مد ظله العالی) و عموم مردم استان فارس و شهر بیرم و خانواده این عزیزان، علو درجات را برای آنان مسئلت و برای سایر بازماندگان صبر و اجر از درگاه ایزد منان خواستارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار