سید محمد قدسی، معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد:
تابناک -سید محمد قدسی، معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت:تدوین طرح جامع جزیره قشم که بیش از ۳۰ سال مسکوت مانده بود.
کد خبر: ۱۰۶۴۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶ 31 August 2022

بزودی از تدوین طرح جامع جزیره قشم  رونمایی می شودبه گزارش تابناک، سیدمحمد قدسی معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ارائه گزارش به مردم در قالب گزارش های تصویری و امضای تفاهم نامه های میان سازمان منطقه آزاد قشم و شهرداری های جزیره، از مصادیق اصلی تغییر سیاست های معاونت فنی و زیربنایی جهت اصلاح و بازسازی ارتباط با مردم، شوراها و دهیاری هاست.

وی افزود: تدوین طرح جامع جزیره قشم که بیش از ۳۰ سال مسکوت مانده بود با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در حال جمع بندی است و تا دو ماه آینده رونمایی می شود.
قدسی ادامه داد: بیش از ۱۵ تفاهم نامه با دهیاری روستاهای سطح جزیره با هدف ایجاد آبادانی، نورپردازی، زیباسازی و ارائه خدمات بهتر به ساکنان جزیره در حال انعقاد است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: طی ماه های گذشته پنج دوره آموزشی و مانورهای تخصصی برای نیروهای آتش نشانی جزیره قشم توسط متخصصان این حوزه و با هدف توانمندسازی آتش نشانان قشم برگزار شده است.

انتهای پیام /اسلامی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار