جسد یکی از ٢ جوان مفقود شده در منطقه گردشگری آب ملخ سمیرم پس از چهار روز با تلاش غواصان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان پیدا شد.
کد خبر: ۱۰۶۳۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۲ 24 August 2022

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان بامدادچهارشنبه گفت: دو جوان ۲۷ مردادماه در منطقه گردشگری آب ملخ سمیرم مفقود شده بودند که پس از چند روز جستجو از غواصان آتش نشانی اصفهان برای پیدا کردن جسد آن‌ها از رودخانه درخواست کمک شد.

فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به اعزام تیم غواصی از اصفهان به سمیرم تصریح کرد: با تلاش غواصان این سازمان و نیز غواصان و نیروهای امدادی و هلال احمر سمیرم یکی از جوانان مفقود شده که حدود ۲۳ سال سن داشت پیدا و از آب خارج شد.

وی با اشاره به اینکه تلاش برای یافتن دیگر جوان مفقود شده ادامه دارد بیان کرد: نیروهای غواص روز چهارشنبه دوباره در محدوده کشف جسد برای یافتن این جوان اقدام می‌کنند.

منطقه گردشگری آبملخ با رودخانه ای خروشان در فاصله ۶۰ کیلومتری جنوب سمیرم و در فاصله ۲۲۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از ابتدای سال جاری تا ۲۲ مردادماه در مجموع ۷۰ مورد حادثه در منابع آبی، رودخانه ها، استخرهای ذخیره آب کشاورزی، کانال‌های انتقال آب و مخازن سدها رخ داده که ۳۶ نفر نجات یافته و  ۳۴ نفر غرق شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار