مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان به بیمه شدن زوج‌های نابارور بدون بیمه پایه اشاره کرد وگفت: با این ییمه پرداخت هزینه‌های خدمات درمانی ناباروری تا سقف۹۰ درصد در بخش دولتی، ۷۰ درصد در بخش خصوصی و خیریه و استفاده سه دوره خدمات ناباروری در طول یکسال مسیر شده است.
کد خبر: ۱۰۶۲۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷ 20 August 2022

محمد حسین صفاری با بیان اینکه دسترسی عادلانه امکانات درمان ناباروری در مراکز دولتی و خصوصی را از مزایای این نوع بیمه برشمردو افزود: این اداره کل در قرار دادی با مراکز درمان ناباروری مشتاق اصفهان و بیمارستان میلاد اصفهان در بخش خصوصی، و مراکز درمان ناباروری حضرت مریم بیمارستان شهید بهشتی اصفهان و بیمارستان شهید بهشتی کاشان در بخش دولتی، خدمات ناباروری به بیمه شدگان بیمه سلامت ارائه می‌کند.
وی گفت:مادران فاقد پوشش بیمه‌ای دردوران بارداری و شیردهی و همچنین کودکان تا پایان پنج سالگی هم می‌توانند از مزایای بیمه سلامت استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه استان اصفهان از لحاظ میزان پذیرش و پرداخت به بیمه شدگان برای درمان ناباروری رتبه اول را در بین استان‌های کشور دارد ادامه داد: از ابتدای سال تا کنون حدودیک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از طرف اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان برای این طرح پرداخت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار