فرماندار مشهد؛
فرماندار مشهد با بیان اینکه در حوزه اشتغال تعهد داریم که ۵۷ هزار شغل پایدار در شهرستان مشهد ایجاد کنیم، گفت: ما باید بیکاری را از بین ببریم و این ظرفیت و امکان در شهرستان مشهد موجود است. در این حوزه ۵۴ میلیارد تومان تسهیلات وجود دارد.
کد خبر: ۱۰۶۱۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰ 11 August 2022

به گزارش تابناک رضوی، محسن داوری با بیان این مطلب اظهار کرد: هفته دولت پیش رو، اولین هفته دولتی است که در دولت سیزدهم اتفاق می‌افتد. بنابر ابلاغی که توسط معاون اجرایی ریاست جمهوری صورت گرفته است، هفته دولت از ۲۹ مرداد تا ۱۱ شهریور ادامه پیدا می‌کند. ما در این مدت باید تلاش کنیم دستاوردهای نظام را به گوش مردم برسانیم.

وی در رابطه با طرحی که به مناسبت هفته دولت اجرا خواهد شد، ادامه داد: یک هفته از این دو هفته را به این امر اختصاص خواهیم داد که در هفت مسجد شهرستان مشهد، تمام مدیران اجرایی استان و شهرستان به صورت چرخشی حضور پیدا کرده و با مردم از نزدیک صحبت کنند، چراکه ما باید درخدمت مردم باشیم و حرف آنان را گوش کنیم.

فرماندار مشهد با اشاره به در پیش بودن اربعین، بیان کرد: امسال پیش‌بینی می‌شود که جمعیت بالایی به کربلا مشرف خواهند شد. تمام دستگاه‌ها باید توان خود را به کارگیرند تا بتوانیم به زائرین حسینی خدمت‌رسانی کنیم.

داوری با بیان اینکه سومین موردی که باید در رابطه با آن برنامه‌ریزی کنیم، پایان دهه صفر است، عنوان کرد: در این خصوص در سال جاری باید به صورت ویژه برنامه‌ریزی کنیم و تمام دستگاه‌های اجرایی باید از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنند تا بتوانیم بهترین پذیرایی را از زائرین امام رضا(ع) داشته باشیم.

وی افزود: دستگاه‌هایی که مسئولیت مستقیم ندارند به کمک دستگاه‌های مسئول بیایند. غیر از افراد دیگری که از استان‌ها و شهرستان‌های دیگری می‌آیند، مشهدی‌ها نیز برای امام رضا(ع) برنامه داشته باشند. انتظار ما این است که تمام ظرفیت خود را پای کار بیاوریم. ما در فرمانداری نیز در بحث امنیتی و خدماتی اقدامات ویژه‌ای انجام داده‌ایم.

فرماندار مشهد با بیان اینکه در حوزه اشتغال تعهد داریم که ۵۷ هزار شغل پایدار در شهرستان مشهد ایجاد کنیم، اضافه کرد: ما باید بیکاری را از بین ببریم و این ظرفیت و امکان در شهرستان مشهد موجود است. در این حوزه ۵۴ میلیارد تومان تسهیلات وجود دارد. انتظار ما این است کسانی که در این حوزه وظیفه ندارند ولی افرادی را می‌شناسند که می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند، آنان را معرفی کرده تا در کارگروه اشتغال مشارکت کنند.

محسن اسلامزاده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار