فرمانده انتظامی استان" هرمزگان " از کشف 511 کیلو و 340 گرم حشیش و تریاک در محورهای مواصلاتی استان، طی 48 ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷ 04 October 2015
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار"ملکی" در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی پاسگاه کهورستان "خمیر" برابر اعلام مرکز پیام 110 مبنی بر حادثه رانندگی در سطح حوزه استحفاظی به محل اعزام و مشاهده کردند که یک دستگاه زانتیا و یک دستگاه ایسوزو باهم برخورد کرده اند.
 
وی افزود: در این سانحه، راننده زانتیا پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد و مأموران در بازرسی از خودرو، 246 کیلو و 140 گرم تریاک کشف کردند.
 
سردار ملکی اذعان داشت: با تلاش مأموران اداره عملیات ویژه مواد مخدر استان در بازرسی از یک دستگاه تریلر در شهرستان "بندرعباس"  153 کیلو و 800 گرم حشیش کشف و پنج متهم در این زمینه دستگیر شدند.
 
وی ادامه داد: همچنین طی عملیاتی دیگر مأموران انتظامی شهرستان "بندرلنگه" با تعقیب و گریز دو دستگاه موتورسیکلت در حوالی روستای سایه خوش،  111 کیلو و 400 گرم تریاک کشف کردند.
 
فرمانده انتظامی استان "هرمزگان" همکاری مردم با پلیس را دارای نقش مهمی در پیشگیری از ورود و توزیع مواد مخدر در میان جوانان و تباه ساختن آنان توصیف کرد و از مردم خواست: با همکاری اطلاعاتی خود با پلیس در حفظ محیط سالم، امن و به دور از انحرافات در جامعه سهیم باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار