رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه به بیان دو خواسته مهم حوزه صنعت و معدن استان در جریان سفر رئیس جمهور پرداخت.
کد خبر: ۱۰۵۵۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷ 12 July 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا محسن دارابی در آیین گرامیداشت روز صنعت و معدن، یکی از مهمترین نیاز‌های کرمانشاه را جذب سرمایه‌گذار در استان برای کمک به رونق اقتصادی و اشتغالزایی دانست و عنوان کرد: برای این منظور نیازمند مشوق‌های معناداری هستیم که امیدواریم در سفر هیات دولت به کرمانشاه بتوانیم این موضوع را در دستور کار قرار دهیم.

وی با اشاره به دو مشوق مهمی که می‌تواند به جذب سرمایه‌گذاران در کرمانشاه کمک کند، افزود: برداشته شدن محدودیت انرژی برای واحد‌های تولیدی استان کرمانشاه از جمله این موارد است.

رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه با بیان اینکه صنایع کرمانشاه و سراسر کشور اکنون با محدودیت مصرف برق مواجهند، خاطرنشان کرد: اگر این محدودیت برای کرمانشاه برداشته شود، نه تنها سرمایه‌گذاران فعلی استان نسبت به توسعه کسب و کار خود تشویق می‌شوند، بلکه سرمایه‌گذاران جدید نیز برای اینکه کرمانشاه را به عنوان مقصد خود انتخاب کنند ترغیب خواهند شد.

دارابی سپس به معافیت مالیاتی ۲۰ ساله یازده شهرستان استان کرمانشاه اشاره کرد و ادامه داد: شهر‌هایی که نرخ بیکاری آن‌ها از میانگین کشور بالاتر است می‌توانند از ۲۰ سال معافیت مالیاتی برخوردار شوند که معادل معافیت‌های مالیاتی مناطق آزاد تجاری بوده و مزیتی ویژه به شمار می‌رود.

وی درخواست کرد، سه شهرستان دیگر استان شامل کرمانشاه، صحنه و دالاهو نیز از این معافیت برخوردار شوند.

رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه از تمرکز نزدیک به ۵۰ درصد جمعیت و واحد‌های تولیدی استان در شهرستان کرمانشاه یاد کرد و گفت: بسیار مهم است که شهرستان کرمانشاه و واحد‌های تولیدی این منطقه نیز از معافیت مالیاتی برخوردار شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار